۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۹۷۰۲۴
نماینده ولی فقیه در ایلام:

طلاب خواهر نقش بسزایی در جامعه زنان کشور دارند

نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان این که طلاب خواهر نقش بسزایی در جامعه زنان کشور دارند، گفت: دشمنان خوب می دانند که در نظام اسلامی خانواده از جایگاه مهمی برخورد است و برای ضربه زدن به نظام اسلامی باید درون خانواده ها را متزلزل کرد.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه خواهران استان، اظهار داشت: استان ایلام یکی از استانهایی است که جوانان به معارف دینی علاقه‌مند هستند.

وی افزود: امروز بحمدالله حوزه های خواهران استان ایلام با تربیت خواهران مبلغه نقش بسزایی در انتقال علوم دینی به جامعه زنان دارند.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه امروز دشمنان خانواده را هدف گرفته، ادامه داد: دشمنان خوب می دانند که در نظام اسلامی خانواده از جایگاه مهمی برخورد است و برای ضربه زدن به نظام اسلامی باید درون خانواده ها را متزلزل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی خاطرنشان کرد: برای خنثی کردن نقشه دشمن که فروپاشی خانواده است، این وظیفه حوزه های خواهران است که در جامعه بانوان و با تربیت مادران سبک زندگی اسلامی را در جامعه نهادینه کنند.

وی گفت: حوزه های خواهران ایلام با تلاش کادر و اساتید آن امروز ما شاهد آن هستیم که طلاب آن در سطح کشوری می درخشند و این افتخار دیگری برای این استان ولایتمدار است.

این مسؤول عنوان کرد: باید با همکاری مسؤولان و مرکز قم حوزه ای را برای خواهران علاقه‌مند به دروس حوزی از کشور عراق فراهم کرد تا آنها بتوانند در استان مرزی به تحصیل علوم دینیه بپردازند.

وی در پایان از زحمات حجت الاسلام سید نواب حسنی مدیر سابق حوزه های خواهران استان ایلام تشکر و قدردانی و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است، حجت الاسلام عسگری به عنوان مدیر جدید حوزه های خواهران معرفی شد./۸۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات