۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۴۹۵۵۶۹
امام جمعه سراب:

کسانی که به مقدسات مردم توهین کنند جایی در میان ملت ندارند

حجت الاسلام اکرمی گفت: کسانی که به مقدسات مردم توهین کنند جایی در میان ملت ندارند و ستادهای انتخاباتی باید چنین کسانی را از خود دور کنند.
حجت الاسلام اکرمی، امام جمعه سراب

حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر رعایت اخلاق در روند انتخابات ریاست جمهوری و دوری از بداخلاقی‌های سیاسی در این دوران، اظهار داشت: چنین اقداماتی فضای جامعه را دچار تشتت و ناآرامی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عده‌ای حاضر هستند به خاطر مسائل سیاسی و کسب قدرت تمام ارزش‌ها را زیر سؤال ببرند، ابراز داشت: اینکه عده‌ای به معتقدات مردم و ارزش‌های آنها توهین می کنند بدانند که هیچ جایگاهی در میان مردم دیندار و مؤمن ایران اسلامی نداشته و نخواهند داشت.

امام جمعه سراب امنیت امروز کشور را مدیون جانفشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دانست و تصریح کرد: ما باید قدردان شهیدان مدافع حرم باشیم، چرا که مرزهای امروز کشور به برکت این عزیزان از شر دشمنان حفظ شده است و ناموس این ملت در امنیت به سر می برند.

وی با اشاره به توهین برخی به ارزش‌های دینی و شهدای مدافع حرم، افزود: سخنان کسانی چون کرباسچی در توهین به شهدای مدافع حرم محکوم است، اگر کسی به شهدای مدافع حرم که در راه حفظ دین، انقلاب و کشور جان خود را فدا کرده اند توهین کرد به واقع به شهدای کربلا و هشت سال دفاع مقدس توهین کرده است.

حجت الاسلام اکرمی همچنین با اشاره به توهین مجری انتخاباتی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری به ساحت مقدس امام رضا(ع) در ایلام، گفت: نباید به خاطر قدرت طلبی‌های سیاسی خطوط قرمز را زیر پا گذاشت، ائمه اطهار(ع) خطوط قرمز ما هستند و کسی نباید به خود جرأت عبور از این خطوط را بدهد.

وی با تأکید بر اینکه ستادهای انتخاباتی باید چنین کسانی را از خود دور کنند، ابراز داشت: ملت ایران ملتی بصیر، انقلابی و دیندار هستند و جواب اهانت‌ها را خواهند داد، دستگاه‌های امنیتی و قضائی نیز لازم است در برابر این توهین‌ها اقدامات لازم را انجام دهند تا کسی جرأت چنین کارهایی را نداشته باشد.

امام جمعه سراب با هشدار نسبت به چنین حرکات سخیفی در فضای انتخاباتی و تبلیغی کاندیداها، ابراز داشت: بی شک چنین حرکت‌هایی به ضرر کشور و منافع ملت خواهد بود، بازی با اعتقادات مردم و مقدسات این ملت هیچ گاه بدون پاسخ نخواهند ماند و مردم پاسخ این اشخاص را خواهند داد./854/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات