۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۴۹۳۵۲۷
امام جمعه محمودآباد:

ضرورت پرهیز جریان های سیاسی از مواضع دشمن شاد کن در آستانه انتخابات

امام جمعه محمود ‌آباد گفت: امروز همه گروه ها، احزاب، جریان ها و صاحبان تریبون باید با پرهیز از مواضع دشمن شادکن در فضای انتخاباتی کشور تنها وحدت، همبستگی و موج انقلابی گری، آرمان خواهی و تبعیت از ولایت فقیه را در میان خود تقویت کرده و در همین مسیر گام بردارند.
امام جمعه محمود آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد عصر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم خان طومان در مصلای این شهرستان، گفت: این جوانان ما جغرافیای شهادت و ایثار  را به عرصه های خارج از ایران کشانده و این کار توقف جدی در برابر سفاکی های دشمن و استعداد بی حد نظامی و تسلیحاتی استکبار جهانی را موجب شده که این مجاهدت ها تصاویر شهدای مدافع حرم و مقاومت اسلامی است.

امام جمعه محمودآباد گفت: انقلاب اسلامی در طول مدت حیات خود به دفاع از مظلومان در اقصی نقاط عالم پرداخته اما دنیای ظالمان مشغول جنگ افروزی و تاخت و تاز بین المللی بدون واهمه برای استقرار اهداف شیطانی خودشان همه امکانات را به میدان آوردند.

وی افزود: این مردم آگاه باشید جهاد در راه خدا دری از درهای بهشت است که تنها خداوند این در را برای دوستان مخصوص خودش باز کرده است و جهاد لباس تقوا و زره محکم حق تعالی و سپر قوی هر امت است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: آنچه در این چند سال مهم و حساس از عمر مقدس انقلاب اسلامی گذشته در تاریخ تمدن اسلامی تداعی واقعیت حضور انقلاب و دعوت حق در سطح بین المللی و دفاع از مظلومین واقعی در اقصی نقاط جهان است.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: دنیای ظالمان و مستکبران که بی پروا به تاخت و تاز در حوزه‌های مختلف خودشان مشغول آتش افروزی و جنگ و غارت بوده و در این تاخت و تاز بین المللی بدون واهمه برای استقرار اهداف شیطانی خودشان همه امکانات و ظرفیت‌های خودشان را به میدان آوردند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: این دشمنان در یک مصاف بیرحمانه و نابرابر دنیای اسلام و خیزش‌های انقلابی این جغرافیا را مورد تهاجم سفاکانه خودشان قرار دادند و با استفاده از همه ابزارهای تسلیحاتی و کلیه ظرفیت‌های فرهنگی درپی انهدام کامل مقاومت در دنیای اسلام برنامه‌ریزی کردند.

امام جمعه محمودآباد بیان کرد: در این فضای پیچیده و بدخیم که برطرف کردن هر نوع موانعی را با سخت‌ترین تهاجم ها و اقدامات در دستور کارشان قرار دادند یک جریان مقابله‌ای با امکانات غیر قابل مقایسه مبتنی بر اراده‌های ایمانی و دینی سر بلند کرد.

حجت الاسلام موسوی یادآورشد: این اراده در مظلومیت کامل به پیشبرد اهداف انقلابی و الهی خودشان پرداختند که ماحصل آن را ما امروز شاهد هستیم کنترل فضای عملیاتی دشمن و ابتر گذاشتن طرح‌های آنها در منطقه اسلامی است.

امام جمعه محمود آباد درباره چگونگی خصوصیات افراد حاضر در این جبهه، گفت: در این جبهه انسان‌هایی پا به میدان گذاشتند که برای تحقق اهداف ایمانی خودشان از بذل جان و مال‌شان دریغ نکردند و به جغرافیای جهان اسلام به عنوان وطن اسلامی اندیشیده‌اند.

وی افزود: این مجاهدت‌های جانانه و مظلومانه آن چنان رعب و وحشت در اردوگاه دشمنان قسم خورده اسلام انقلابی به وجود آورده که سراسیمگی بر جبهه زر و زور و تزویر تحمیل شده و از نعره‌های شیطانی و رجزخوانی‌های سیاسی آنها مشخص است.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در تهدیدات رنگارنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای منطقه دقیقا این آشفتگی مشخص بوده که امروز مسیر ملت ما پاسداشت خون این شهیدان مظلوم و دفاع از آرمان‌های آنها در داخل و خارج است.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تبعیت و الگو قرار دادن از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: در شرایطی که وضعیت منطقه ناامن و بحرانی است و فتنه های عمیقی در این منطقه وجود دارد ضرورت بازشناسی و مقابله همه جانبه با این فتنه ها یک ضرورت انکار ناپذیر است.

وی با بیان این که امروز دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، بیان داشت: دشمن زخم خورده که شکست های سنگینی را در برابر جبهه مقاومت متحمل شدند امروز همه توان خود را برای ضربه زدن به این انقلاب به کار گرفته اند.

امام جمعه محمود آباد، رمز پیروزی در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان را بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت دانست و خاطرنشان کرد: امروز بهترین راه مقابله با درشت گویی های بدخواهان انقلاب اسلامی تأسی از آرمان های شهدا است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان این که امروز با پرهیز از هرگونه سستی، اهمال، پاسخ‌های اتو کشیده و نرم دشمن را امیدوار نسازیم، تصریح کرد: بلکه باید با الهام از دستورات و فرامین حکیمانه رهبر بزرگوار انقلاب با دشمن شناسی مسیر صحیح ایستادگی و مقاومت را ادامه دهیم.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در این ماه یادآور شد: امروز همه گروه ها، احزاب، جریان ها و صاحبان تریبون باید با پرهیز از مواضع دشمن شادکن در فضای انتخاباتی کشور تنها وحدت، همبستگی و موج انقلابی گری، آرمان خواهی و تبعیت از ولایت فقیه را در میان خود تقویت کرده و در همین مسیر گام بردارند.

وی با بیان این که به حتم ملت بزرگ ایران ۲۹ اردیبهشت ماه بار دیگر نیز در این آزمون بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم دشمنان در این آزمون بزرگ همانند گذشته مأیوس شده و در سایه اتحاد، همدلی و دوستی توطئه های دشمنان را خنثی کنیم./۹۵۰/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات