۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۴۹۳۲۸۴
نماینده پارلمان لبنان:

دشمن صهیونیستی بدون اجازه آمریکا حمله نظامی نمی کند

نماینده پارلمان لبنان خاطرنشان ساخت که رژیم صهیونیستی بدون اجازه آمریکا توانایی حمله نظامی به لبنان را ندارد.
محمد رعد نماینده پارلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد رعد رییس فراکسیون «الوفاء للمقاومه» پارلمان لبنان در مراسمی که در حسینیه منطقه دیرالزهرانی برگزار شد، نزاع کنونی در منطقه را نزاع درباره نفت و گاز و آینده توصیف کرد و گفت: اوضاع جهان به گونه ای است که نظام با یک دروغ سرنگون می شود و نظامی دیگر با یک دروغ به قدرت می رسد.

وی افزود: آمریکا که چند روز پیش پس از حادثه حمله شیمیایی در خان شیخون اجازه تشکیل کمیته حقیقت یاب نداد و بر اساس اینکه خود را بالاتر از قانون بین المللی می داند، با ادعای یاری شهروندان به سوریه حمله موشکی کرد هم اکنون در قبال انفجار تروریستی علیه شهروندان فوعه و کفریا هیچ عکس العملی نشان نداد.

محمد رعد تصریح کرد: جهانیان در قبال این جنایت سکوت اختیار کرده و موشک های آمریکا به سوی عاملان این جنایت شلیک نشدند. این مسائل نشان دهنده معیارهای دوگانه و مبتنی بر مصالح و طمع و سیاست هایی است که می خواهد ملت ها را به ذلت کشانده و آنان را سرسپرده قرار دهد. 

نماینده پارلمان لبنان بر لزوم شناخت دشمن اصلی تأکید کرد و اظهار داشت: آمریکا و مزدوران آن در منطقه عامل این بحران ها هستند چرا که رژیم صهیونیستی نمی تواند بدون اجازه آمریکا جنگی را در منطقه راه بیندازد.

وی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در سال 2006 نیز خود را برای جنگ آماده می کرد اما به دلیل دستور آمریکا مجبور شد این حمله را به سرعت انجام دهد.

محمد رعد با اشاره به اینکه دشمن آمادگی حمله به لبنان را ندارد، گفت: دشمن صهیونیستی ناتوان‎تر و ضعیف‎تر از آن است که نتایج جنگ را تضمین کند. ما با سلاح بر دشمن فائق نیامدیم بلکه با عشق به امام حسین(ع) توانستیم دشمن را شکست دهیم./980/ب902/د

ارسال نظرات