۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۴۹۳۰۴۷
دارالافتای مصر:

دوری مسلمانان از سیاست استراتژی اصلی داعش است

مرکز اسلام‌هراسی دارالافتای مصر تاکید کرد که دوری مسلمانان از سیاست استراتژی اصلی داعش در جذب جوانان و انجام عملیات تروریستی است.
دارالافتا مصر دارالإفتا مصر

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز اسلام هراسی دارالافتای مصر تاکید کرد که گروه تروریستی داعش و راست گرایان افراطی فرانسه بالاترین سود را از طرح «دعوت برای عدم مشارکت مسلمانان در انتخابات» ریاست جمهوری فرانسه خواهند داشت.

مرکز اسلام هراسی دارالافتا خاطر نشان کرد که اطلاعیه‌هایی از سوی تعدادی از افراد ناشناس بر روی دیوار مساجد پاریس، مدارس و مراکز پر رفت و آمد مسلمانان نصب شده است که در آنها مسلمانان را به عدم مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه دعوت کرده‌اند.

دارالافتا با اشاره به طراحی بحث برانگیز این اعلامیه‌ها تصریح کرد: طراحی این اعلامیه‌ها به شکل تصویر ماریان بوده که وی نماد مبارزه و آزادی خواهی در فرانسه به شمار می‌رود. در این اعلامیه‌ها نوشته شده است که «حکم تنها برای خداست... ای مسلمان به دین خود شرک نورز. رأی نده و دموکراسی فرانسوی را طرد کن»

این مرکز اظهار داشت: گروه تروریستی داعش بیشترین بهره را از این دعوت خواهد برد. گوشه‌گیری و به حاشیه راندن مسلمانان از شرکت در سیاست رکن اصلی استراتژی داعش است زیرا آنان می‌توانند از این رهگذر جوانان را به سمت ایدئولوژی مسموم خود مجذوب و سپس از آنها در اجرای عملیات تروریستی استفاده کنند.

مرکز اسلام هراسی دارالافتا در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد که جناح راست گرای افراطی فرانسه را نیز در زمره جریانی دانست که منفعت بالایی را از عدم مشارکت مسلمانان در انتخابات خواهد برد زیرا حضور مسلمانان سبب کاهش خشونت علیه مسلمانان و اسلام گرایان می‌شود./981/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات