۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۴۹۳۰۴۲
امام جمعه میانه:

سپاه، پاسدار حقیقی انقلاب در برابر دشمنان است

حجت الاسلام محمدی با اشاره به برکات سپاه از آغاز شکل گیری برای ایران و انقلاب، گفت: سپاه پاسدار حقیقی انقلاب در برابر دشمنان است، اما عده ای خائن به دنبال تضعیف سپاه هستند.
حجت الاسلام عبدالله محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالله محمدی امام جمعه میانه امروز در همایش گرامیداشت سالروز سپاه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه با اشاره به اهمیت آمادگی و اقتدار نیروهای نظامی، اظهار داشت: عده ای از خواص دنیازده سخن از حذف نیروهای نظامی زدند.

وی با بیان اینکه باید در مقام دشمنان گرگ صفت تا دندان مسلح، از اقتدار نظامی و توان دفاعی بالایی برخوردار باشیم، خاطر نشان کرد: تعمیق اعتقادات دینی و شناخت سیاسی در نیروهای نظامی در این میان در ناکام گذاشتن دشمنان در دست یابی به اهداف شیطانی آنها بسیار مهم و مؤثر است.

امام جمعه میانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مدافع حقیقی انقلاب دانست و تصریح کرد: سپاه از همان ابتدای شکل گیری تا به امروز در برابر دشمنی ها ایستاد و دیدیم که در غائله کردستان ایستاد و در جریان ترورها، کودتاها و نقشه های براندازانه دشمن و منافقان نقش اساسی را در ناکامی دشمن را ایفا کرد.

وی سپاه را مایه عزت و ابهت اسلام خواند و اذعان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان اسلام و نظام اسلامی است، با وجود برکات و ثمرات ارزشمند سپاه عده ای که از دشمن خوف دارند و خائن به اسلام و انقلاب هستند به دنبال تضعیف این نهاد انقلابی هستند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه هر چه دشمن بر تحریم‌ها و تهدیدات خود افزود ما با قدرت به سمت پیشرفت و توسه گام برداشتیم، افزود: پیشرفت نظام اسلامی هر روز بیشتر و گسترده تر از گذشته تداوم دارد و تهدیدات دشمنان هیچ خللی در روند توسعه ایران اسلامی نخواهد داشت./204/854/ب1

ارسال نظرات