۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۹۲۸۸۳
با حضور حجت‌الاسلام والملسمین تقوی؛

اجلاسیه ائمه جمعه و اعضای ستادهای نماز جمعه استان سمنان آغاز شد

اجلاسیه بزرگ ائمه جمعه و اعضای ستادهای نماز جمعه استان سمنان با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سمنان آغاز به کار کرد.
اجلاسیه ائمه جمعهرسمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، اجلاسیه بزرگ ائمه جمعه و بیش از 500 نفر از اعضای ستادهای نماز جمعه استان سمنان با موضوع تبیین راهبرد اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید در تالار بزرگ شهید مطهری سمنان آغاز شد.

در این اجلاسیه آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه،‌ خباز استاندار سمنان، ائمه جمعه و مسؤولان استانی حضور دارند.

محمدرضا پیرچه مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان در این نشست اقتصاد را اساس پویایی و رشد جوامع انسانی در عصر حاضر و اقتصاد را نسخه ای نورانی برای اقتدار و توانمندی ایران اسلامی در این حوزه دانست و گفت: هرچه اساس اقتصاد ما محکمتر باشد مشکلات اجتماعی کشور کاهش یافته و راه ها و بارقه های امید دشمن برای تسلط بر کشور و ملت ما را از بین می برد.

وی شکر، احسان و قناعت را سه مفهوم مهم در تبیین و تعمیق اقتصاد مقاومتی و مقاوم شدن اقتصاد در برابر تحرکات خارجی عنوان و خاطرنشان کرد: برای ارتقای حجم تولید کالا و ثروت در داخل کشور فرهنگ سازی مصرف تولیدات داخلی کلیدی است.

گفتنی است آیت‌الله شاهچراغی، حجت الاسلام والمسلمین تقوی و استاندار سمنان از دیگر سخنرانان این اجلاسیه هستند./202/977/ب1

ارسال نظرات