۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۴۹۲۶۹۵
مدیرکل تبليغات اسلامي خراسان شمالي تأكيد كرد؛

تشويق و ترغيب مردم به حضور حداكثری در انتخابات مهم‌ترین رويكرد روحانيان باشد

مدیرکل تبليغات اسلامي خراسان شمالي گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات بايد رويكرد اصلي جامعه روحانيت تشويق و ترغيب مردم به حضور حداكثري در انتخابات و تبيين معيارهاي انتخاب اصلح باشد.
حجت الاسلام خادمی حجت الاسلام خادمی

حجت‌الاسلام علي خادمي، مدیرکل تبليغات اسلامي خراسان شمالي، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به نقش و وظيفه روحانيان در آستانه انتخابات پیش‌رو، اظهار داشت: رويكرد اصلي روحانيان و مبلغان ديني بايد تشويق و ترغيب مردم به حضور حداكثري و تبيين شاخصه‌های انتخاب اصلح بر اساس معيارهاي رهبر معظم انقلاب و دين مبين اسلام باشد.

وي افزود: روحانيان و مبلغان ديني با هدف حضور و شركت گسترده اقشار مردم در انتخابات بايد بدون تعصب بیجا نسبت به كسي، با منطق و استدلال شاخص‌ها و معيارهاي انتخاب اصلح را براي مردم تبيين كنند.

حجت‌الاسلام خادمي با بيان اينكه حضور در انتخابات يك وظيفه است، اضافه كرد: روحانيان بايد از فرصت منابر و مجالس استفاده كرده و با بصيرت‌افزايي و آگاهي‌بخشي مردم را به حضور گسترده و پرشور در انتخابات ترغيب كنند.

وي ادامه داد: در حال حاضر اولويت اصلي شركت آحاد مردم واجد شرايط و تشخیص و انتخاب افراد اصلح و کارآمد در انتخابات است كه بايد به عنوان يك اصل پذيرفته شده به آن توجه شود و روحانيان هم به عنوان هدايت گران معنوي و ديني جامعه نقش ویژه‌ای در تبيين و ترويج اين اصل مهم بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام خادمي تصريح كرد: دشمنان به انتخابات به عنوان يك فرصت نگاه كرده و با استفاده از انواع برنامه‌ها و تبليغات، مردم را نسبت به شركت در انتخابات دلسرد می‌کنند؛ چراكه حضور گسترده مردم در انتخابات نماد وحدت، انسجام و يكپارچگي ملت بوده و قدرت و اقتدار كشور را به جهانيان نشان می‌دهد.

وي خاطرنشان كرد: دشمنان نظام اسلامي با آگاهي از اهميت انتخابات در سرنوشت كشور با انواع توطئه‌ها و نقشه‌های مذبوحانه خود تلاش می‌کنند بر اختلاف‌نظرهای جزئي داخلي دامن زده و كشور را دوقطبي و دو دسته كنند تا بتوانند در انتخابات پيش رو تسلط پيدا كرده و نتيجه انتخابات را به نفع خود رقم بزنند.

حجت‌الاسلام خادمي افزود: روحانيان و مبلغان ديني بايد با بصيرت افزايي و روشنگري به حضور پرشور و گسترده در انتخابات و شناسايي افراد اصلح كمك كرده و شاخص‌ها و معيارهاي انتخاب اصلح را در جامعه تبيين و ترويج كنند.

وي اظهار داشت: روحانيان و مبلغان ديني بايد در سخنرانی‌های خود ماهيت اصلي دشمنان را براي مردم آشكار كرده تا آنها با آگاهي از نقشه‌های دشمنان با حضور حداكثري در انتخابات پیش رو مثل انتخابات گذشته نقشه‌های آنها را در نطفه خنثي كنند.

حجت‌الاسلام خادمي عنوان كرد: به‌طور يقين مردم هميشه در صحنه ايران اين بار هم همچون انتخابات گذشته حضور پرشوري در انتخابات داشته و با آگاهي و شناسايي و انتخاب افراد اصلح، مشت محكمي بر دهان یاوه‌گویان می‌زنند.

مدیرکل تبليغات اسلامي خراسان شمالي تصريح كرد: روحانيان، مسؤولان و مردم پشت به پشت هم با رعايت اصول اخلاقي، انساني و انتخاباتي با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات پيش رو اجازه هیچ‌گونه دخالت و عرض اندامي را به دشمنان نداده و بار ديگر وحدت و همبستگي خود را به بيگانگان نشان می‌دهند./۲۰۲/۹۳۱۴/ب۱

ارسال نظرات