۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۹۲۵۳۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند فعالیت مدیران انقلابی است

نماینده ولی فقیه در لرستان اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی را عاملی مهم برای پیشرفت ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: تحقق این مهم نیازمند فعالیت مدیرانی کارآمد و انقلابی است.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در کنفرانس بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری که در دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: اقتصاد مقاومتی با حفظ استقلال بهترین الگوی پیشرفت ایران اسلامی است.

وی اقتصاد مقاومتی را مجموعه ای از برنامه ها و سیاست ها دانست و افزود: لازمه تحقق آن مدیران انقلابی و تلاشگر است و وجود این نیروها در نظام اسلامی کم نیستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت توجه به مبانی اقتصاد مقاومتی برای تحقق آن، خاطرنشان کرد: برنامه محوری، مدیریت کارآمد اجرایی، رعایت فرهنگ دینی و اصیل کار از جمله مبانی اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران برای افزایش تولید و اشتغال زایی ضروری است تا اقتصاد رونق پذیرد، اظهار داشت: در این راستا تأمین امنیت سرمایه گذاران، همراهی و همکاری مردم و مسؤولان باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه لرستان را از امن ترین استان های کشور خواند و خاطرنشان کرد: در این استان امنیت کامل برای حضور سرمایه گذاران فراهم است و با برنامه ریزی باید در جهت جذب سرمایه گذار گام برداشت.

امام جمعه خرم آباد مردم استان لرستان را لایق خدمت و پیشرفت خواند و افزود: پاداش خادمان مردم نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی بیان داشت: با ایجاد اشتغال و برطرف سازی مشکلات بیکاری می توان در جهت رفع دغدغه و مشکلات مردم گام برداشت و اقتصاد را در برابر تحریمها بیمه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به وجود زیرساختهای فراوان در استان لرستان، بیان کرد: سرمایه گذاران با ورود به هر زمینه ای در این استان می توانند فعالیتهای چشمگیری در امنیت کامل انجام دهند و در تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارند./9459/202/ب2

ارسال نظرات