۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۴۹۲۴۷۸
لاریجانی:

رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد آشوب در جهان اسلام است

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره اختلاف در کشورهای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال این سوء استفاده از اختلاف بین کشورهای اسلامی است.
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه سی و چهارمین مسابقات بین المللی قرآن کریم، گفت: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند از اختلاف کشورهای اسلامی به نفع خود استفاده کند.

وی افزود: جریانات تکفیری و تروریستی در منطقه امروز کار را به جایی رسانده که بین مسلمانان اختلاف و درگیری شکل بگیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی درباره تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی بیان داشت: در اجلاس مونیخ سران رژیم صهیونیستی علنا اعلام کردند که امروز بهترین شرایط برای حفظ آشفتگی میان مسلمانان است، حتی این موضوع نیز مطرح شده است که اگر داعش نیز از بین رفت، از سایر گروه‌های تروریستی حمایت شکل بگیرد.

لاریجانی ابراز داشت: امروز کشورهای سکولار از جریانات صهیونیستی حمایت به عمل می‌آورند. متاسفانه شرایط منطقه‌ای نیز باعث شده که رژیم صهیونیستی بتواند نمود پیدا کند.

رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از برخی سران کشورهای اسلامی بیان داشت: شاهد هستیم که برخی از کشورهای اسلامی در بازی گروه‌های تروریستی و آمریکایی افتاده‌اند. امروز باید پرسید که این اقدامات تروریستی با کدامیک از احکام اسلامی و نبوی همخوانی دارد. متاسفانه در این میان حتی برخی کشورهای اسلامی سلاح خریداری میکنند که بر ضد دیگر مسلمانان استفاده کنند.

وی  گفت: قطعا باید توجه داشت که رکن و اساس جمهوری اسلامی بر پایه وحدت است، وحدتی که باید بین کشورهای اسلامی نیز ایجاد شود.

لاریجانی در پایان با تمجید از فعالیت‌های قرآنی، اظهار داشت: یکی از ارکان عزت انسانی در سنت دینی ما آشنایی و نزدیکی با قران است. این تیز هوشی یک انسان است که عمر خود را صرف قران کند. ما در شرایطی زندگی می کنیم که در تکامل فردی و زیست اجتماعی باید به قران رجوع کنیم زیرا خداوند ان را شفا قرار داده است./۸۵۶/پ
۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات