۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۹۱۶۲۹
لحظه ای با شهدای طلبه مدافع حرم(۸)

شهیدی که در جوانی پیر طریق معرفت شد

شهید محمد امین کریمیان از غواصان دریای معرفت است که دُرّ گرانبهای شهادت را در سوریه یافت و رهسپار دفاع از حرم زینبی(س) شد و پیکر پاکش در خاطر تاریخ جاودان شد و به وطن بازنگشت.
شهید کریمیان

به گزارش خبرگزاری رسا، شهید شاهد است و ناظر به وجه الله، شهد شهادت می نوشد و همچون طاووسی خوش خرام در بوستان های عشق و معرفت به عشقبازی با معشوق می پردازد.

شهید ردای عشق بر تن می کند و عشق جان مایه وجودش می گردد تا در راه عشق سر ببازد و لقاء الله خون بهایش شود.

شهدا چون غواصانی بصیر در دریای معرفت الهی به جست‌و‌جوی عشق می پردازند و ، دُرّ شهادت را در صدف معرفت می یابند.

شهید محمد امین کریمیان از غواصان دریای معرفت است که دُرّ گرانبهای شهادت را در سوریه یافت و رهسپار دفاع از حرم زینبی(س) شد و پیکر پاکش در خاطر تاریخ جاودان شد و به وطن بازنگشت.

محمد امین از جوانان پاکباز عرصه عشق و معرفت بود که چشم بر دنیا و زیبایی هایش بست و در سن جوانی، پیر طریق معرفت شد.

آخرین روز از تابستان 73 غنچه ای در بوستان عشق و معرفت شکفت که 22 سال بعد شمیم الهی او، فضای جامعه را به عطر شهادت متبرک ساخت.

شهید محمد امین کریمیان، تلمذ در پای درس علما و بزرگان حوزه را تا سطح 3 حوزه ادامه داد و پس از آن بود که مسیر دفاع از حریم دین را به دفاع از حرم گره زد و پای در عرصه نبرد با تکفیر نهاد.

27 خرداد 95 موسم آسمانی شدن لاله ای از بوستان حوزه علمیه بود که معراته دروازه عروج او شد و در خیل عاشقان عارف جاودانه شد.

ولایتمداری جزء جدایی ناپذیر زندگی این شهید بزرگ بود تا آنجایی که در وصیت نامه خود می گوید«من از این دنیا با همه زیبایی هایش می روم و همه آرزوهایم را رها می کنم، اما به ولایت و حقانیت علی ابن ابی طالب(ع) و خداوندی خدا یقه تان را می گیرم اگر خامنه ای را تنها بگذارید... اگر از سرهای ما کوه درست کنند هرگز نخواهیم گذاشت که روزی نسل های بعدی ما در کتاب تاریخشان بخوانند خامنه ای مثل جدش امام حسین(ع) تنها مانده. خواهش آخر من این است که سلام مرا به امام خامنه ای برسانید و بگویید اگر دوباره زنده شوم از تکه تکه شدن در راه تو ابایی ندارم»/872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات