۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۹۱۲۱۱
۲۵ فروردین ماه صورت می گیرد؛

رقابت ۷۴۵ نفر در آزمون ورودی حوزه های علمیه لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان از برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه استان خبر داد و گفت: در این آزمون ۷۴۵ نفر از علاقه مندان با یکدیگر به رقابت می پردازند.
آزمون ورودی

حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: فردا، 25 فروردین ماه جاری آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران لرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به نام نویسی 745 نفر از جوانان لرستانی برای ورود به حوزه های علمیه برادران لرستان افزود: در آزمون ورودی حوزه این تعداد از علاقه مندان در دو حوزه امتحانی خرم آباد و بروجرد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

معاون آموزش حوزه های علمیه برادران لرستان یادآور شد: از این تعداد داوطلب ورود به حوزه علمیه برادران لرستان افرادی که نمره قبولی را کسب کنند در مصاحبه حضوری شرکت می کنند.

وی عنوان داشت: از بین متقاضیان ورود به حوزه های علمیه برادران لرستان 450 نفر در حوزه امتحانی خرم آباد و بقیه در حوزه امتحانی بروجرد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس ظرفیت پذیرش مدارس علمیه لرستان در هر مدرسه بین 25 تا 30 طلبه نو ورود پذیرش خواهد شد.

وی یادآور شد: داوطلبان ورود به حوزه های علمیه لرستان پس از پایان یافتن مهلت نام نویسی، در روز آزمون نیز با در دست داشتن مدارک شناسایی می توانند در آزمون شرکت کنند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: آمار شرکت کنندگان در آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران لرستان نسبت به سال گذشته بیش از 100 نفر افزایش یافته است.

گفتنی است، 745 جوان لرستانی روز جمعه، 25 فروردین ماه جاری همزمان با سراسر کشور در آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران لرستان در دو حوزه امتحانی حسینیه ثارالله خرم آباد و مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد با یکدیگر به رقابت می پردازند./302/9459/ب1

ارسال نظرات