۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۴۹۰۷۷۵
آیت الله فاضل لنکرانی:

خون شهدا کشور را در برابر توطئه دشمنان بیمه کرده است

استاد حوزه علمیه قم گفت:امروز به برکت خون شهدا و هدایت های رهبر معظم انقلاب دشمنان نمی توانند هیچ خدشه ای به جمهوری اسلامی وارد کنند.
آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در مراسم جشن میلاد حضرت علی(ع) با عنوان پدران آسمانی که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه انسان متحیر می ماند که کدام یک از فضایل حضرت علی(ع) را می تواند درک کند، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) در مدح امیر مومنان(ع) فرموده است که اگر تمام آسمان ها و زمین در یک کفه ترازو قرار گیرد و ایمان حضرت علی(ع) در کفه دیگر قرار گیرد،کفه ای که ایمان در آن قرار داد سنگین تر خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه این روایات وظیفه ما را بسیارسنگین تر می کند،بیان کرد: ما باید نسبت به ایمان دغدغه بسیار زیادی داشته باشیم و توجه داشته باشیم که یکی از مهمترین ویژگی های شهدا ایمان داشتن به خداوند است.
استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم با اشاره به جایگاه رفیع شهدا در پیشگاه خداوند متعال،افزود:  شهدا انتخاب شده خداوند هستند و هیچ خانواده شهیدی نباید نسبت عظمت کار خود غافل باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات تکریم مقام شهدا و خانواده های شهدا،تصریح کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب می گویند که باید مدیریت جهادی داشته باشیم یعنی با الهام گیری از شهدا تمام مشکلات جامعه را جهدی برطرف کنیم.
آیت الله فاضل لنکرانی  ادامه داد: امروز به برکت انقلاب و هدایت های رهبر معظم انقلاب دشمنان هیچگونه خدشه ای نمی توانند به جمهوری اسلامی وارد کنند و مسئولان نیز امروز باید نسبت به حل مشکلات مردم دغدغه داشته باشند.
وی با بیان اینکه امروز شیعه و جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در کشور عزت پیدا کرده اند،اظهار کرد: امروز جامعه بایستی نسبت به تکریم خانواده های شهدا به وظیفه خود بهتر عمل کند و تدابیری اتخاذ شود که فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های شهدا در جامعه نهادینه شود./۸۵۸/پ202/ص

ارسال نظرات