۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۸۹۰۸۵
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

مسؤولان برای اشتغال نسل جوان چاره ای بیندیشند

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: باید مساله اقتصاد در اولویت کاری مسؤولان قرار گرفته و برای اشتغال نسل جوان تدبیری اندیشیده شود.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره نامگذاری سال جدید ابراز داشت: اشتغال نسل جوان و تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین دغدغه های رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: باید مساله اقتصاد در اولویت کاری مسؤولان قرار گرفته و برای اشتغال نسل جوان تدبیری اندیشیده شود.

ماموستا محمدی خاطرنشان کرد: رکود و تورم سبب سختی زندگی مردم شده و باید مسؤولان در جهت برطرف ساختن این امور اقدامات جدی تری صورت دهند.

وی با قدردانی از تلاشهای مسؤولان در جهت برطرف ساختن مشکلات اقتصادی کشور بیان داشت: باید از تولید داخلی حمایت بیشتری صورت گیرد زیرا در آن صورت مساله اشتغال نیز مرتفع خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ضمن ابراز ناراحتی از بیکاری جوانان اظهار داشت: امید است با کار و تلاش مضاعف مسؤولان، وضعیت معیشتی خانواده های کم درآمد نیز اصلاح شده و بهبود یابد.

ماموستا محمدی در پایان عنوان داشت: باید با تکیه بر پتانسیل نسل جوان، ابتکار و خلاقیت آنها را در تولید داخلی بکار بست و افزون بر تقویت بنیه اقتصادی کشور، گره از مشکلات معیشتی خانواده ها نیز باز کرد./302/857/ب1

ارسال نظرات