۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۴۸۷۶۶۶
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

عزم ملی؛ لازمه تحقق ایمنی راه ها

نماینده ولی فقیه در لرستان داشتن عزم ملی را لازمه تحقق ایمنی راه ها عنوان کرد و گفت: در سایه عزم ملی باید در کاهش تصادفات جاده ای در ایام نوروز گام برداشت.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امشب در جمع خبرنگاران در رابطه با ایمنی جاده ها و تلاش برای کاهش تصادفات جاده ای با بیان اینکه  زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست که از رتبه های نخست دنیا در تلفات ناشی از تصادفات رانندگی باشد، گفت: برای کاهش تخلفات و تلفات ناشی از تصادفات باید عزم ملی در تحقق ایمنی راه ها در پیش گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه سالانه میلیاردها تومان هزینه مستقیم و غیرمستقیم صرف تصادفات جاده ای در ایران می شود، افزود: با رعایت قانون باید از تخلفات جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت رعایت قوانین برای کاهش تخلفات و تلفات حاصل از تصادف اظهار داشت: باید از رواج قانون گریزی جلوگری کرد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه قوانین راهنمایی و رانندگی را یک لازم شرعی دانست و عنوان کرد: عمل به این قوانین وظیفه ای همگانی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه در استان لرستان نسبت به سایر استانها احداث اتوبان و پروژه های چهارخطه کمتر صورت می گیرد، بیان کرد: مسؤولان امر در این راستا باید اهتمام جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: با اجرای پروژه های راه سازی می توان ایمنی جاده ها را تأمین کرد و با احداث راه های مناسب شاهد کاهش تصادفات رانندگی شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه در گردنه های خطر آفرین باید اقدام جدی برای کاهش تصادفات صورت گیرد، گفت: باید ایمن بودن حمل و نقل جاده ای در لرستان تضمین شود.

وی از راه های تحقق ایمنی جاده ها را احداث پروژه های چهارخطه عنوان کرد و افزود: مسؤولان باید در جاده ها و گردنه های خطر آفرین اقدامات جدی برای کاهش تصادفات را در نظر بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مسأله نگهداری جاده ها از جاده سازی بسیار مهم تر است و سبب کاهش تصادفات در استان می شود، اظهار کرد: این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» پیوست.

نماینده ولی فقیه در لرستان به عنوان عضو هیأت امنای جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در لرستان نیز فعالیت دارد./202/9459/ب1

ارسال نظرات