۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۴۸۷۵۸۵

250 دانش آموز ممتاز خانواده های طلاب كاشان تجلیل شدند

رييس مركز خدمات حوزه هاي علميه كاشان گفت: در همايش تجليل از ممتازان تحصيلي ويژه همسران و فرزندان طلاب و روحانيان کاشان از 250 دانش آموزان ممتاز تجليل شد.
حجت الاسلام ميثم يوسفي حجت الاسلام ميثم يوسفي چهارمين همايش تجليل از ممتازين تحصيلي ويژه همسران و فرزندان طلاب كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام ميثم يوسفي، پيش از ظهر امروز در همايش تجليل از ممتازان تحصيلي ويژه همسران و فرزندان طلاب و روحانيان مركز خدمات حوزه هاي علميه كاشان، كه در سالن سردار شهيد علي تبار مجتمع طلائيه كاشان برگزار شد، با اشاره به مظلوميت طلاب و خانواده طلاب، گفت: الحق و الانصاف طي سالهاي اخير آن طور كه بايد و شايد به خانواده هاي طلاب رسيدگي نشده است.

وي با اشاره به توطئه انگلستان مبني بر اينكه حوزه هاي علميه و دين را تحت سكولاريزم دينی از بدنه سياست جدا كند، افزود: توطئه انگليس اين است كه حوزه هاي علميه و مراجع تقلید را در حاشيه قرار دهند و از بدنه سياست، جامعه و مردم  جدا كنند.

حجت الاسلام يوسفي اظهار داشت: مهم اين است كه بتوانيم فضايي را ايجاد كنيم كه نقش و اثر مرجعيت شيعه و روحانيت شيعه در تحصيل سعادت دنيوي و اخروي مردم و جامعه بروز و ظهور داشته باشد و اگر قرار است سعادت در اين دنيا و آخرت محقق شود، بهترين مركز براي پرورش بحث سعادت، حوزه هاي علميه و اساتيد و طلاب فعال در حوزه هاي علميه هستند.

وي يادآور شد: طلاب و روحانيان در حوزه هاي علميه فعال هستند اما رسيدگي خاصي به خانواده طلاب و فرزندان طلاب آنچنان انجام  نشده است كه اين بيانگر مظلومیت طلاب است و خانواده طلاب مظلوم تر هستند.

حجت الاسلام يوسفي گفت: طي سالهاي گذشته با فرمان رهبر معظم انقلاب، مركز خدمات حوزه علميه تأسيس شد و در اين مدت تمركز مركز بيشتر بر روي مباحث خانواده هاي طلاب است و همايش امروز نيز همايش تجليل از همسران و فرزندان ممتاز طلاب و روحانيون منطقه كاشان است.

به گفته وي، در همه نهاد و ارگانها براي كارمندان و پرسنل و فرزندان آنها برنامه هايي تدارك ديده شده است اما اين بحث در حوزه هاي علميه مغفول مانده بود و لازم بود تا ابزار تشويقي براي فرزندان طلاب و روحانيان فراهم شود.

رييس مركز خدمات حوزه هاي علميه كاشان اظهار داشت: بعد از تأسيس مركز خدمات حوزه براي خانواده هاي طلاب و روحانيان در مباحث فرهنگي و كارآفريني برنامه هاي خوبي اجرا شده است و به دليل اينكه تعداد زيادي از طلاب و روحانيان در منطقه كاشان فعاليت دارند، مركز خدمات حوزه علميه منطقه كاشان نيز با خدماتي كه ارائه مي‌كند جزء مراكز خدماتي ممتاز حوزه در كشور است اما با اين حال نيازمند حمايت بيشتري هستيم تا بتواينم برنامه هايي در شأن خانواده طلاب و روحانيان برگزار كنيم.

حجت الاسلام يوسفي در ادامه با اشاره به چهارمين همايش تجليل از ممتازان تحصيلي ويژه همسران و فرزندان طلاب و روحانيان مركز خدمات حوزه هاي علميه كاشان، گفت: سال اول همايش با 12 هزار نفر، در سال دوم 15 هزار نفر و امسال از بين حدود 27 هزار نفر فرزندان طلاب و روحانيان، 250 نفر شاگردان ممتاز مقطع ابتدايي‌ تا دانشگاه شناسايي شدند و در اين همايش از آنها تقدير و تجليل مي شود.

لازم به ذكر است، همزمان با سالروز ميلاد با سعادت دخت نبي اكرم(ص) حضرت فاطمه زهرا، چهارمين همايش تجليل از ممتازان تحصيلي ويژه همسران و فرزندان طلاب و روحانيان مركز خدمات حوزه هاي علميه كاشان با تجليل از 250 نفر دانش آموز ممتاز از مقطع ابتدايي تا دانشگاه تجليل شد و در حاشيه اين همايش مسابقات رشته هاي گوناگون ورزشي براي فرزندان طلاب حوزه هاي علميه كاشان در سالن سردار شهيد علي تبار مجتمع طلائيه كاشان برگزار شد./202/1307/ب1

ارسال نظرات