۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۸۷۲۰۸
معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان مطرح کرد؛

تبلیغ چهره به چهره از عوامل مؤثر در پذیرش جوانان علاقه مند به حوزه

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان به نقش تبلیغ در اطلاع رسانی و آگاه سازی جوانان از پذیرش و تحصیل در حوزه اشاره کرد و گفت: تبلیغ چهره به چهره امری مهم برای جذب افراد مستعد و علاقه مند در حوزه است.
تبليغ چهره به چهره

حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب و روحانیان در مناطق تبلیغی، بیان داشت: مبلغان در زمینه های گوناگون نقش بسزایی در بصیرت بخشی دارند.

وی با اشاره به مهلت پذیرش حوزه های علمیه همزمان با سراسر کشور، بیان داشت: یکی از اولویتهای تبلیغی در این ایام باید مسأله پذیرش در حوزه باشد.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: تبلیغ چهره به چهره امری مهم و اثرگذار در راستای آگاه سازی مردم به ویژه نسل جوان از زمان و نحوه پذیرش است.

وی افزود: با بیان اثرات و برکات تحصیل در حوزه های علمیه باید تلاش شود نسل جوان مؤمن و انقلابی را به سمت حوزه ها هدایت کنیم.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت همکاری ارگانها و نهادهای تبلیغی با حوزه تأکید کرد و گفت: با همکاری نهادهای تبلیغی و اجرایی می توان در زمینه کیفی سازی پذیرش اقدامات مؤثری انجام داد.

وی با اشاره به اینکه در راستای کیفی سازی پذیرش در حوزه علمیه لرستان برنامه ریزی هایی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: امید است با اجرایی شدن این برنامه ها در جهت پذیرش نخبه ها و نیروهای مؤمن و انقلابی گامهای مؤثری برداشت.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان بیان کرد: پذیرش طلاب انقلابی، با استعداد و نخبه امری مهم در ارتقای وضعیت علمی مدارس علمیه است.

وی اظهار داشت: کیفی سازی مدارس علمیه که از اولویتهای مرکز مدیریت حوزه لرستان است هم اکنون در دستور کار قرار دارد و در پذیرش ورودی های سال تحصیلی آینده مورد توجه ویژه مدیران و معاونان مدارس قرار دارد./9459/302/ب2

ارسال نظرات