۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۴۸۶۶۲۹
آیت الله علما:

زکات از زیباترین مدیریت های اسلام برای ایجاد رفاه و عدالت اجتماعی است

آیت الله علما با بیان اینکه زکات از زیباترین مدیریت های اسلام برای ایجاد رفاه و عدالت اجتماعی است، گفت: در صورت توجه همگانی به این فریضه، فقر از کشور ریشه کن خواهد شد.
شورای زکات کرمانشاه شورای زکات کرمانشاه شورای زکات کرمانشاه شورای زکات کرمانشاه شورای زکات کرمانشاه شورای زکات کرمانشاه شورای زکات کرمانشاه شورای زکات کرمانشاه شورای زکات کرمانشاه آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست شورای زکات استان کرمانشاه، ابراز داشت: پرداخت و توجه به زکات یکی از زیباترین مدیریت های دین مبین اسلام بر زندگی افراد تهیدست و مستضعف جامعه است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: پرداخت همگانی زکات موجب افزایش سطح رفاه و گسترش عدالت در سطح جامعه شده و اقشار کم درآمد را از فقر نجات می دهد.

وی زکات را مورد تأکید خداوند متعال و رسول اکرم(ص) دانست و گفت: زکات یکی از واجبات الهی بوده که در صورت توجه همگانی به این فریضه حسنه، فقر از کشور ریشه کن خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در صورتی که مدیریت صحیحی در این زمینه صورت گیرد و مردم نتایج حاصل از پرداخت زکات را در سطح جامعه مشاهده کنند قطعأ انگیزه آنها برای پرداخت زکات دوچندان خواهد شد.

آیت الله علما بیان داشت: استان کرمانشاه دارای ذخایر غنی و ارزشمندی بوده و خاک حاصل خیز این استان نیز بسترهای لازم برای رونق کشاورزی را فراهم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان خواستار توجه مسؤولان به کشاورزی استان شد و بیان داشت: توجه بیشتر به مشکلات کشاورزان و برطرف کردن این مشکلات نه تنها به کشاورزی استان رونق می بخشد بلکه زکات بیشتری نیز برای کمک به مستضعفان و ایجاد توازن اقتصادی در کشور جمع می شود./857/202/ب2

ارسال نظرات