۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۴۸۶۳۶۴
سردار سلامی:

دشمن نفس های آخر خود را در عراق و سوریه می‌کشد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها در سوریه به معنای واقعی کلمه ناتوان شده و در ساختار قدرت عاجز مانده اند و شاهد هستیم که وعده های الهی در حال ظهور و تجلی است.
سردار سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و اقشار مختلف مردم تبریز در در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: مرام شهدا الگویی تمام عیار برای مدیریت جهادی در کشور است.
وی با بیان این‌که عزت و اقتدار کنونی کشور مرهون مجاهدت و شجاعت شهدایی چون مهدی و حمید باکری است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری مقتدر و ملت با بصیرت، در شدیدترین و سخت ترین جنگ اقتصادی، مسیر پیشرفت و رشد خود را طی می کند.
سردار سلامی با تأکید بر این‌که هیچ معادله‌ای در منطقه و جهان بدون نقش‌آفرینی ایران اسلامی قابل حل نیست، خاطرنشان کرد: زمانی دشمن پروژه از دجله تا فرات را در ذهن داشت، اما امروز حتی نمی‌ تواند به هیچ کشوری نفوذ کند، ایادی خودفروخته و وابسته به غرب در عراق، یمن و سوریه گرفتار شده‌اند و هیچ راه گریزی ندارند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که هدف دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران براندازی این نظام بوده است، افزود: تحمیل جنگ هشت ساله علیه ملت ایران نیز با همین هدف پیگیری شد، که پس از شکست در این عرصه رو به توطئه‌های جدید آوردند و امروز در عرصه‌های جنگ نرم، جنگ اقتصادی و حمایت از تروریست‌های تکفیری به مقابله با انقلاب اسلامی آمده اند.
وی با تأکید بر این‌که دشمنان هیچ‌گاه توان مقابله با انقلاب اسلامی ایران را نداشته و ندارند، تصریح کرد: دشمنان خود نیز اذعان دارند که هرگز کشور تحریم شده نمی‌ تواند چنین با سرعت پیشرفت کند، اما جمهوری اسلامی ایران اصول و قواعد تئوریک را درهم شکست که این نشان از ایمان قوی ملت است.
سردار سلامی با بیان این‌که ملت ایران با اعتقاد راسخ به رهنمودهای امام و رهبری و همچنین ادامه مسیر عزت‌بخش شهدای دفاع مقدس تمام تهدیدهای دشمنان را به فرصتی برای تعالی تبدیل کرده‌اند، ادامه داد: در حالی که دشمنان اسلامی و انقلاب قرار بود در میدان آرزوهایشان ما را از صفحه جغرافیایی جهان حذف کنند؛ اما اینگونه نشد.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان این‌که امروز ایران اسلامی در ساختارهای قدرت جهانی نقشی اثرگذار و غیرقابل انکار دارد، گفت: ناتوانی آمریکا و رژیم صهیونیستی در معادلات سیاسی جهان امروز بیش از گذشته مشهود شده است، رژیم صهیونیستی امروز از آتش حزب الله در امان نیست و نیروهای انقلابی می‌توانند جهنمی برای صهیونیست‌ها به وجود آورند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شکست‌های مفتضحانه تروریست‌های تکفیری و سلفی وابسته به غرب در عراق و سوریه نیز اظهار داشت: آمریکایی‌ها در سوریه به معنای واقعی کلمه ناتوان شده و در ساختار قدرت عاجز مانده اند و شاهد هستیم که وعده های الهی در حال ظهور و تجلی است.
سردار سلامی با تأکید بر این‌که دشمن نفس های آخر خود در عراق و سوریه را می‌کشد، خاطرنشان کرد: این عزت و اقتدار چیزی نیست که به سادگی بدست آورده باشیم، شهدایی که رفتند و پیکر آنها هم برنگشت، باعث استحکام بخشی مسلمانان و ملت ایران شدند. شهادت قدرت ساز است و کشوری که الگویش جهاد و شهادت باشد، هرگز شکست را نمی‌ پذیرد./935/پ202/ص

 

ارسال نظرات