۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۴۸۶۰۳۵

برگزاری نشست هفتگی سبک زندگی اسلامی در مدرسه علمیه ولی عصر اهواز

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اهواز از برگزاری نشست هفتگی سبک زندگی اسلامی در این حوزه علمیه خبرداد و گفت: سبک زندگی اسلامی موضوع بسیار مهمی در پایان نامه های سطح 2 و 3 حوزه های علمیه به شمار می آید که طلاب و روحانیان لازم است اختصاصی به آن بپردازند.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که رهبرمعظم انقلاب در زمینه توجه انسان به سبک زندگی اسلامی تأکیدات بسیاری داشتند، بیان داشت: در همین راستا در سطح سه حوزه علمیه بنا شد که فعالیت پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی انجام شود.

وی با بیان این که در زمینه سبک زندگی اسلامی جلسات بسیاری برگزار شده و در جلسه اخیر از حجت الاسلام رجبی، رییس حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناجا استان خوزستان به عنوان مهمان ویژه دعوت شد، اظهار داشت: نشست سبک زندگی اسلامی با حضور طلاب روحانی سطح سه برگزار شد و بنا است برنامه استمرار داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) اهواز با اشاره به این که نخستین نشست مباحث کلی سبک زندگی اسلامی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت، بیان داشت: باتوجه به تعالیم اسلامی در بحث خوراک، پوشاک، مسافرت و نوع زندگی با استفاده از آیات و راویات سب زندگی اسلامی امیدواریم زندگی سرشار از معنویت و براساس موازین اسلامی را در حیات طلاب و روحانیان شاهد باشیم.

حجت الاسلام موسوی گفت: سبک زندگی اسلامی موضوع بسیار مهمی در پایان نامه های سطح 2 و 3 حوزه های علمیه به شمار می آید که طلاب و روحانیان لازم است اختصاصی به آن بپردازند تا بتوانند در قالب تبلیغ به رسالت حقیقی خود عمل کنند.

این مقام مسؤول در ادامه سخنان خود گفت: نشست سبک زندگی اسلامی بنا شد که به صورت هفتگی در روزهای یک شنبه راس ساعت 9:30 با حضور همه طلاب حوزه علمیه برگزار شود.

وی با اشاره به حضور روحانیان و مبلغان حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) اهواز در سطح کلانتری های شهرستان، اظهار داشت: این طرح از هفته آینده آغاز می شود و مبلغان در قالب استاد در میان مأموران نیروی انتظامی کلانتری ها حضور پیدا می کنند و با برگزاری کلاس ها به تبیین موضوع های تعیین شده می پردازند./303/9453/ب1

ارسال نظرات