۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۸۴۷۱۲
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

مسؤولان همچون حضرت فاطمه زهرا خود را وقف خدا کنند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مسؤولان از مکتب حضرت زهرا الگو برداری کنند، گفت: مسؤولان همچون حضرت فاطمه زهرا خود را وقف خدا و خدمتگزاری به مردم کنند.
حجت الاسلام آیت عباسیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) ظهر امروز اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور حضور آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، طلاب و روحانیان و مسؤولان و عموم مردم در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام آیت عباسیان مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در این مراسم ابراز داشت: مطالعه خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا (س) مبین مضامین والا و معارف عمیق برای مسلمانان است.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: این خطبه گرانقدر شامل احکام الهی برای بشریت است و بندگان برای دستیابی به سعادت باید این احکام و معارف دینی را در زندگی خود بکار گیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: به فرموده حضرت زهرا (س) هدف ازخلقت انسانها آزمایش بوده و بندگان باید در جریان آزمایشات الهی سربلند خارج شده و توشه ای برای اخرت خود از جهان برگیرند.

حجت الاسلام عباسیان اظهار داشت: خداوند یاور انسانهایی است که در سختی ها به او پناه می برند و بندگی شیطان را نمی پذیرند، کسی که خدا را قبول داشته باشد مرتکب فعل حرام نخواهد شد.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات یادآور شد: رقابتها باید سالم باشد و رقبا نباید با تهمت به دیگران به دنبال کسب آرا باشند.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تأکید کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) خود را وقف خدا کرده بود و هر قدمی که برمی داشت برای خدا و رضایت خداوند بود، مسؤولان از مکتب این بانو الگو برداری کنند تا در قیامت در محضر خداوند شرمنده نباشند.

حجت الاسلام عباسیان یادآور شد: ناعدالتی در پرداخت حقوق به عده ای خاص و بی توجهی به قشری زحمت کش سبب نارضایتی مردم شده است، ائمه اطهار در هر شرایطی عدالت و مساوات را در جامعه برقرا می کردند اما متدسفانه امروز عده ای از پست و مقام خویش سواستفاده می کنند.

وی در پایان اظهار داشت: ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (س) ضامن بقا اسلام و مسلمانان است، این بانو همواره به فکر مستمندان و فقرا بود، باید از زندگی این بانو درس گرفت و آن را در زندگی خویش پیاده کرد./202/857/ب1

ارسال نظرات