۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۸۴۰۴۰
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور مطرح کرد؛

اهمیت بهره‌مندی از نیروی انسانی متدین و ایثارگر در حوزه درمان

کولیوند با تأکید بر این که نگاه مردم ایران به شهر قم است، گفت: از آنجایی که بسیاری از مردم در طول سال به این شهر سفر می‌کنند، بهره‌مندی از نیروی انسانی متدین و ایثارگر در حوزه درمان از اهمیت بسیاری برخوردار است.
کولیوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیرحسین کولیوند، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور، امروز در مراسم افتتاح مجهزترین پایگاه اورژانس هوایی کشور با نام پایگاه اورژانس هوایی  مرحوم اسماعیل خرّمی‌روز، ضمن تقدیر از خیرین سازنده پایگاه اورژانس هوایی مرحوم اسماعیل خرّمی‌روز، اظهار داشت:‌ به همت دولت، خیرین، مردم و مسؤولانی که در حوزه بهداشت و درمان هستند اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

وی با مهم ارزیابی کردن ایجاد پایگاه‌های شهری، جاده‌ای و روستایی، ابراز داشت: از آنجایی که همه روزه شاهد تصادفات و تلفات بسیاری در سطح جاده‌ها هستیم، ایجاد پایگاه‌های شهری، جاده‌ای و روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با بیان این که تا کنون 30 پایگاه هوایی در کشور احداث و راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: پایگاه اورژانس هوایی مرحوم اسماعیل خرّمی‌روز در زمینی به مساحت 7 هزار و 200 متر‌مربع در حدفاصل عوارضی قم_ تهران و کاشان_ تهران احداث گردیده است که از لحاظ مکانی، بسیار موقعیت خوبی دارد.

وی با بیان این که این پایگاه مجهزترین پایگاه هوایی کشور است، افزود: در این پایگاه فرود بالگرد پهن پیکر و استقرار انواع آمبولانس‌ها امکان پذیر است.

کولیوند خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌های منابع در تلاشیم تا بتوانیم، امداد رسانی بهتری داشته باشیم، لذا توسعه اورژانس پیش‌بیمارستانی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به وضعیت اورژانس‌های بیمارستانی یادآور شد: توسعه و گسترش اورژانس‌های بیمارستانی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در توسعه و گسترش این بخش اقدامات قابل توجهی داشته است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور با تأکید بر این که نگاه مردم ایران به شهر قم است، تصریح کرد: از آنجایی که بسیاری از مردم در طول سال به این شهر سفر می‌کنند، بهره‌مندی از نیروی انسانی متدین و ایثارگر در حوزه درمان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به ارتقاء مسایل درمانی در کشور، اظهار داشت: بحث درمان در کشور روز به روز ارتقاء کمی و کیفی داشته است و مردم قدر این خدمات را می‌دانند چرا که میزان رضایت مردم از این خدمات افزایش یافته است، از این رو امیدواریم بتوانیم خدمات خود را گسترش داده و کیفیت آن را نیز ارتقاء بخشیم./878/پ202/ی

ارسال نظرات