۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۴۸۳۰۶۴
با محوریت طلاب حوزه علمیه؛

دوره مقدماتی تربیت مربی فضای مجازی با گرایش بازی رایانه ای برگزاری می شود

مسؤول طلاب مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی در اهواز از برگزاری دوره مقدماتی تربیت مربی فضای مجازی با گرایش بازی در اهواز خبر داد و گفت: این دوره باتوجه به اهمیت آشنایی طلاب با خطرات بازی های رایانه ای، تهاجم های فرهنگی رایانه ای و اسلام هراسی و مبارزات سیاسی و مباحث اعتقادی همچون شیعه شناسی برگزار می شود.
فضای مجازی

حجت الاسلام رضا افشار بهشتی، مسؤول طلاب مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی در اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب درباره اهمیت فضای مجازی و حضور هوشمندانه و فعال طلاب، از برگزاری دوره مقدماتی تربیت مربی فضای مجازی با گرایش بازی در اهواز خبر داد.

مسؤول طلاب مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی در اهواز با بیان این که در اهواز موضوع کار تربیتی بسیار مورد توجه قرار می گیرد و تعداد 24 میلیون نفر بازی کننده یارانه ای داریم که تقریبا 40 درصد آنها در سن راهنمایی قرار داند، ادامه داد: لازم است که طلاب با خطرات بازی های رایانه ای، تهاجم های فرهنگی رایانه ای و اسلام هراسی و مبارزات سیاسی و مباحث اعتقادی همچون شیعه شناسی آگاه شوند.

وی با اشاره به این که دوره مقدماتی تربیت مربی فضای مجازی با گرایش بازی، ۶ اسفندماه سال جاری در دارالعلم آیت‌الله بهبهانی اهواز برگزار می شود، گفت: این دوره برای نخستین بار با همکاری سازمان فضای مجازی سراج خوزستان در اهواز برگزار و حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد مسؤول سازمان فضای مجازی سراج خوزستان و حجت‌الاسلام حق‌وردی از اساتید این دوره هستند.

حجت الاسلام افشار بهشتی افزود: با توجه به اهمیت آشنایی روحانیان از فرصت و آسیب بازی‌های رایانه‌ای دوره مقدماتی تربیت مربی فضای مجازی با گرایش بازی از سوی مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی ویژه طلاب برگزار می‌شود.

مسؤول طلاب مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی در اهواز با اشاره به این که دوره در نوبت صبح با موضوع خانواده و رسانه‌های دیجیتال، آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، رژیم مصرف فضای مجازی، مبانی سواد رسانه‌ای برگزار می شود، افزود: سواد بازی‌های رایانه‌ای، نوع برخورد خانواده‌ها با بازی‌های رایانه‌ای موضوع بعدازظهر این دوره است.

این مقام مسؤول از برگزاری مرحله تخصصی دوره تربیت مربی فضای مجازی با گرایش بازی در ماه‌های آینده خبرداد و گفت: شرکت‌کنندگان دوره مقدماتی و تخصصی در دوره مربیگری فضای مجازی نیز شرکت خواهد کرد./9453/303/ب1

ارسال نظرات