۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۴۸۲۸۶۷
استاد حوزه و دانشگاه:

شبکه های بیگانه فرهنگ جامعه را مورد هجمه قرار داده اند

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه قرآن می فرماید هیچ بنایی در زیر آسمان مانند بنای خانواده برای خدا ارزش ندارد، گفت: بی بی سی و سی ان ان فرهنگ اسلامی این جامعه را مورد هجمه قرار می دهند و می خواهند به اهداف مدنظر خود برسند.
خانواده

به گزارس خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام صدرعاملی، استاد حوزه و دانشگاه شامگاه چهارشنبه در سلسله نشست های خانواده آسمانی با موضوع "روش های تربیتی جذاب سازی زندگی" که در مدرسه تخصصی حضرت امیرالمومنین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم می فرماید اگر شما در مسیر هدایت قرار بگیرید آن وقت تمام انسان ها هم در مسیر ضلالت باشند ذره ای به شما ضرر نمی رسانند.

وی با بیان اینکه ما متولی امر تربیت فرزندان خود هستیم، گفت: رسانه و فضای مجازی در تمام خانواده ها رسوخ پیدا کرده است و این رسانه ها آسیب های جدی را به فرزندان و خانواده ها وارد کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رسانه و بازی های رایانه ای آسیب های روحی و ظاهری و جسمی به فرزندان وارد می کند، افزود: گرفتن تمرکز از فرزندان، ایجاد خشونت و افزایش اضطراب و استرس در فرزندان از جمله این آسیب ها است.

حجت الاسلام صدرعاملی تصریح کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی برنامه های بلندمدتی را برای انسان ها درست کرده اند و جوانان را به سمت انحراف می کشانند.

وی سهم تربیتی فرزندان در مدارس 30 درصد و سهم تربیتی آن ها در خانواده ها 70 درصد دانست و ادامه داد: گروه های دوستی در مدارس نقش بسیاری در تربیت دارند و این گروه ها اطلاعات زیادی را به هم می دهند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: والدین در خانه برای فرزندان خود هم محبوبیت و هم مقبولیت داشته باشند و باید در خانواده رفتار والدین طوری باشد که فرزندان آن ها را به عنوان الگو بپذیرند.

حجت الاسلام صدرعاملی با بیان اینکه قرآن می فرماید هیچ بنایی در زیر آسمان مانند بنای خانواده برای خدا ارزش ندارد، اظهار کرد: بی بی سی و سی ان ان فرهنگ اسلامی این جامعه را مورد هجمه قرار می دهند و می خواهند به اهداف مدنظر خود برسند.

وی افزود: پدر، مادر و فرزند سه رکن یک خانواده هستند و تمام خیمه تربیتی جامعه زیر چتر این سه رکن شکل می گیرد، اگر این سه رکن درست در جای خود قرار داشته باشند از بسیاری از آسیب ها می شود جلوگیری کرد./202/880/ب1

ارسال نظرات