۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۸۲۷۸۵

نخستین یادواره منطقه‌ای شهدای غواص شمال غرب کشور در ارومیه برگزار می‌شود

دبیر نخستین یادواره شهدای غواص آذربایجان‌غربی گفت: یادواره منطقه‌ای شهدای غواص شمالغرب کشور سال آینده به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد.
شهدا

مصطفی میلانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به برنامه ریزی‌ها برای برگزاری یادواره منطقه ای شهدای غواص شمالغرب کشور در ارومیه اظهار داشت: اذعان مسؤولان و مدعوین نسبت به برگزاری موفق نخستین یادواره شهدای غواص استان آذربایجان غربی، مسؤولان استان را دلگرم و مصمم به برگزاری یادواره منطقه ای شهدای غواص شمالغرب کشور کرد.

وی گفت: از آنجایی که استان های شمالغرب کشور از جمله آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان پشتیبان اصلی لشکر 31 عاشورا در عملیات های کربلای 4 و 5 بودند، برگزاری یادواره منطقه ای می تواند در راستای تبیین و ترسیم جانفشانی های رزمندگان و شهدای غواص این منطقه بسیار حائز اهمیت باشد.

میلانی گفت: عملیات کربلای 4 و 5 جزو عملیات های مهم دوران 8 سال دفاع مقدس بود که برای نخستین بار از غواصان آموزش دیده برای خط شکنی و انجام عملیات اطلاعات استفاده شد و مفتخریم رزمندگان شمال غرب کشور در این زمینه پیشتاز و پیشرو بودند.

وی برگزاری یادواره منطقه ای شهدای غواص شمال غرب کشور را اقدامی فاخر خواند که نیازمند همکاری بیش از پیش مسؤولان و مقامات ارشد استان و همچنین مسؤولان نهادهای فرهنگی و ارزشی است.

میلانی افزود: با توجه به حجم کار، ستادی برای برگزاری یادواره شهدای غواص شمال غرب کشور در استان تشکیل و برنامه ها با همفکری و هماهنگی مسؤولان پیگیری می‌شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش و همکاری مسؤولان استانی، سال 96 میزبان نخستین یادواره شهدای غواص شمالغرب کشور با حضور استانداران و نمایندگان ولی فقیه استانهای شمالغرب کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی کشور و خانواده های شهدای غواص و رزمندگان عملیات های کربلای 4 و 5 در ارومیه باشیم./302/936/ب1

ارسال نظرات