۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۴۸۲۷۲۳
امام جمعه بروجرد:

آموزش در مدارس نیازمند بازنگری است

امام جمعه بروجرد با اشاره به افت تحصیلی در مدارس بروجرد از وضعیت آموزشی در این شهرستان گله مند شد و گفت: برای ارتقای وضعیت آموزشی باید بازنگری صورت گیرد.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش بروجرد که در آموزش و پرورش این شهرستان برگزارشد، با تسلیت ایام فاطمیه گفت: در این ایام باید دانش آموزان را با سیره و سنت اهل بیت(ع) آشنا ساخت.

وی بر ضرورت بهره مند شدن از ظرفیت تبلیغی مبلغان در مدارس تأکید کرد و افزود: با توجه به حضور مبلغان در ایام فاطمیه در مدارس باید زمینه لازم جهت فعالیت مؤثر مبلغان در نظر گرفته شود.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: معرفی بزرگان دین به عنوان الگو برای نسل نو و تبیین ارزشها امری مهم در جهت هدایت و تربیت دینی این قشر است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه از وضعیت تحصیلی مدارس بروجرد ابراز نارضایتی کرد و عنوان داشت: در ارائه وضعیت آموزشی در مدارس بروجرد نقاط ضعفی وجود دارد که موجب افت تحصیلی دانش آموزان شده است.

حجت الاسلام ترابی نقاط ضعف آموزشی را مربوط به کشور دانست و گفت: آموزش و پرورش باید به فکر چاره اندیشی باشد.

وی با تأکید بر ضرورت جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان اظهار داشت: برای اصلاح وضعیت آموزشی باید اجرای برنامه های حاشیه ای در مدارس کاهش یابد.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: باید کمیته هایی در جهت ارتقای وضعیت آموزشی در مدارس تشکیل شود و با ارائه راهکارهای لازم و تحقق برنامه ها آموزش در مدارس ارتقا یابد./203/9451/ب1

ارسال نظرات