۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۴۸۲۴۶۵
آیت الله حیدری مطرح کرد؛

سخنان رهبری مرهمی بر دردهای مردم خوزستان/ دولت از زیر بار مسؤولیت شانه خالی نکند

آیت الله حیدری سخنان رهبری را مرهمی بر دردهای مردم خوزستان دانست و از دولت خواست وظایف خود را در قبال مردم به درستی انجام دهد.
آیت الله حیدری

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گفت: به عنوان یک شهروند خوزستانی و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مراتب تشکر بی شمار مردم خوزستان را از عنایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اعلام می کنم.

رهبر معظم انقلاب پدری مهربان برای ملت ایران است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تفقد رهبر معظم انقلاب در شرایط بسیار ضروری و حساس صادر و بر ارادت و علاقه مردم خوزستان نسبت به ایشان افزود، عنوان کرد: رهبر انقلاب پدری مهربان برای همه ملت ایران به ویژه خوزستان هستند و در 10 روز گذشته لطف ایشان دوباره نصیب مردم این خطه شد.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان شرقی به مشکلات، تبعیض، گله مندی ها و سردار شهید هاشمی به عنوان یکی از سرداران عرب جوان خوزستان اشاره و در حقیقت یکی از مصادیق گله مندی مردم خوزستان از مسؤولان را به صورت غیرمستقیم مطرح کردند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در درس خارج مشکلات کنونی، قطعی آب و برق و مسأله ریزگردها را مطرح کردند، ابراز داشت: رهبری از دولت و مسؤولان خواستند که به صورت جدی مشکلات و نابسامانی ها را رفع و در میدان عمل به رتق و فتق امور بپردازند و دولت های پیشین را مقصر ندادند.

فرافکنی های دولت شانه خالی کردن از زیر بار مسؤولیت است

آیت الله حیدری فرافکنی های دولت را سنت و اخلاقی ناپسند برای شانه خالی کردن از زیر بار مسؤولیت ها عنوان کرد و گفت: دولت کنونی چه اقدامی در زمینه مهار ریزگردها انجام داده است که تقصیرها را بر دولت های پیش از خود تحمیل کرد؛ چرا با گذر چهار سال اقدامی انجام نمی دهد.

وی قطعی برق را نتیجه عدم شست و شوی مقره ها، سیم های هادی برق و دکل ها عنوان کرد و ادامه داد: در صورت شست و شو از سال 93 هیچکدام از معضلات قطعی آب و برق حاصل نمی شد؛ مسؤولان نباید خود را بی تقصیر نشان دهند و لازمه اعتراف به کوتاهی ها بالا زدن آستین ها و انجام اقدامات اساسی کوتاه مدت و بلندمدت برای عدم تکرار چنین حوادثی است.

ریزگردها با مدیریت صحیح مهار خواهند شد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری معضل ریزگردها را با مدیریت و ساماندهی صحیح قابل مهار دانست و عنوان کرد: با مدیریت و ساماندهی صحیح آثار مخرب ریزگردها پیش بینی و قابل مهار خواهد بود؛ زیرا طبیعت مدیریت انسانی غلبه بر مشکلات و حوادث طبیعی است.

اوی با بیان اینکه اهتمام به انتخابات پیش رو یکی از علل عدم توجه به مشکلات و معضلات استان است، اظهار داشت: عدم شایسته سالاری، حذف مدیران شایسته و روی کار آوردن انسان های بعضا متملق، فعال در ستادها و مرتبط با سیاستمداران از عللی است که بی توجهی به معضلات را در پی دارد.

ریزگردها نتیجه انتقال بی رویه آب خوزستان است

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه وقوع پدیده ریزگردها معلول سیاست غلط انتقال بی رویه آب های خوزستان است، افزود: در صورت ادامه یافتن چنین سیاست غلطی امیدی به حل معضل ریزگردها نخواهد بود و تجدیدنظر در چنین سیاستی مانع از خشک شدن تالاب ها و سبب مهار ریزگردها می شود./301/9456/ب1

ارسال نظرات