۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۴۸۲۴۱۷
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

اوامر رهبری به مثابه تکلیف شرعی و بر همه افراد لازم الاطاعه است

آیت الله موسوی جزایری گفت: اوامر رهبرمعظم انقلاب اسلامی به مثابه تکلیف شرعی و وظیفه الهی تلقی شده و بر همه افراد فرض و لازم الاطاعه است.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان با صدور پیامی ضمن تشکر از لطف رهبر فرزانه و محبوب انقلاب نسبت به مردم خوزستان درخصوص معضلات این استان به‌ویژه ریزگردها، گفت: اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مثابه تکلیف شرعی و وظیفه الهی تلقی شده و بر همه افراد فرض و لازم الاطاعه است.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی‌: «لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّكُمْ»

مطلع شدیم رهبر فرزانه و محب و محبوب مردم در آغاز درس خارج فقه خود‌، در جمع افاضل و اعلام، مردم خوزستان را مورد تفقد و لطف خویش قرار داده‌اند و به مسؤولان امر در ارتباط با معضلات این استان به‌ویژه غائله ریزگردها هشدار داده‌اند و اقدامات جدی عملی و فوری آنان را جهت رفع این معضل خواستار شده‌اند.

بدیهی است اوامر مقام معظم رهبری به مثابه تکلیف شرعی و وظیفه الهی تلقی شده و بر همه افراد فرض و لازم الاطاعه است.

البته این اولین بار نیست که عنایات معظم‌له شامل حال مردم ولایتمدار خوزستان می‌شود؛ به‌حمدالله تعالی به کرات شاهد این بزرگواری‌ها بوده‌ایم‌. خداوند سایه ایشان را مستدام بدارد و ما را شاکر جمیع نعمت‌های خداوند به‌ویژه الطاف پدرانه رهبری قرار دهد./101/9453/ب1

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سید محمد‌علی موسوی‌جزایری

ارسال نظرات