۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۴۸۲۲۷۱
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

مسؤولان اجرایی مصوبات رهبری در زمینه خوزستان را اجرا کنند

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اهتمام مسؤولان نظام اسلامی در حل معضلات استان گفت: مسؤولان اجرایی با برنامه ریزی دقیق و اقدامات اصولی و اجرای مصوبات رهبر معظم انقلاب مانع از تکرار معضل ریزگردها شوند.
حجت الاسلام لطف الله سپهر

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به معضل ریزگردها در خوزستان ابراز داشت: از مردم خوزستان که با آرامش، قانونمندی و بلوغ سیاسی مطالبه حقوق خود را خواستار شدند و همچنین مسؤولان استانی در پیگیری ها، همراهی با مردم و برگزاری جلسات متعدد با مسؤولان کشوری کمال تشکر را دارم.

 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، صدا و سیما و رسانه های استانی در دادخواهی برای مردم خوزستان تلاش های ارزنده ای انجام دادند، عنوان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در همدردی با مردم خوزستان و ضرورت چاره اندیشی مسؤولان باران رحمت و مرهمی برای دل های زخم دیده از آسیب های اجتماعی است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه همدردی رهبر انقلاب مهر تأییدی بر مقاومت و صبر مردم خوزستان است، افزود: امیداوارم مسؤولان با روحیه انقلابی و جهادی به سرعت و بادقت برنامه ریزی های اصولی را برای رفع معضلات استان انجام دهند.

حجت الاسلام سپهر تأمین اعتبار و اجرای برنامه های درست و اساسی از سوی دولتمردان برای مقابله با مسأله ریزگردها را خواستار و اظهار داشت: نباید اقدامات مقطعی و موقت را برگزید و مسؤولان اجرایی محیط زیست، کشاورزی و منابع طبیعی فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مصوبات درنظر گرفته شده را اجرایی کنند.

وی پیگیری های صورت گرفته مسؤولان استانی و مطالبات مردمی را سبب تسریع در رسیدگی به مشکلات استان و گفت: در این باره شاهد اهتمام همه سران کشور جهت رسیدگی به وضعیت خوزستان هستیم و امیدوارم مسؤولان اجرایی باسرعت و دقت، آسایش استان و سرمایه گذاری و علاقه مندی به ماندن در استان را فراهم کنند./9456/303/ب1

ارسال نظرات