۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۸۲۲۴۰
آیت‌الله مهمان‌نواز:

هدف طرح آشتي ملي جان بخشيدن به فتنه گران است

آیت الله مهمان نواز گفت: هدف اصلی از مطرح كردن شعار آشتي ملي جان بخشيدن به سران فتنه و فتنه گران براي برگشت دوباره به متن نظام اسلامي است.
آیت الله مهمان نواز

آیت‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با بيان اينكه موضوع آشتي ملي بهانه‌ای براي آزادي سران فتنه است، اظهار داشت: طرح آشتي ملي در راستاي جان بخشيدن به سران فتنه و فتنه گران براي حضور در عرصه‌های گوناگون جامعه است.

وي افزود: مردم ايران با يكديگر قهر نيستند كه نيازي به آشتي كردن باشد بلكه ملت ایران با کسانی که به مردم خیانت کرده و به بهانه تقلب در انتخابات با اغتشاش و خونريزي اصل نظام اسلامي را هدف قرار داده بودند، قهر بوده و آشتی هم نمی‌کنند.

آیت‌الله مهمان‌نواز اضافه كرد: مردم ایران با کسانی که در فتنه 88 و در روز عاشورای حسینی به ارزش‌های ديني و اسلامي آنها اهانت کرده و با قساوت و بی‌حیایی جوانان بسیجی را در خیابان‌ها کتک زدند قهر هستند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هدف طرح و موضوع آشتي ملي، خاطرنشان كرد: موضوع آشتی ملی بهانه‌ای است برای اينكه سران فتنه بدون هيچ عذرخواهي و توبه آزاد شوند و دوباره در جامعه و در تریبون‌های مختلف با حرف‌های پوچ خود قدرت‌نمایی كرده و ايجاد فتنه كنند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به فرمايش رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه آغوش نظام و انقلاب براي تمام افرادي كه به هر دليل راه را غلط رفته‌اند و می‌خواهند بازگردند باز است، ادامه داد: سران فتنه لطف و عنايت رهبر معظم انقلاب را ناديده گرفته و هنوز هم اصرار بر رفتار خائنانه خود دارند.

وي اظهار داشت: هدف كساني كه در هفته‌های اخير موضوع آشتي ملي را مطرح کرده و به آن دامن می‌زنند اين است كه درباره نظام جمهوري اسلامي به جامعه جهاني آدرس غلط داده و چهره ايران را به عنوان كشوري جنگ‌زده و داراي اغتشاشات داخلي نمايش دهند.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصريح كرد: اساساً زمانی تعبیر آشتی ملی درباره کشورها به کار می‌رود که تقریباً فرمان از دست نظام خارج شده و آشفتگی و چنددستگی و جنگ داخلی شدت پیدا کرده باشد، كه در آن شرایط آشتي ملي به‌عنوان راه‌حل مساله مطرح می‌شود.

وي خاطرنشان كرد: به طور يقين در ایران چنین آشفتگی‌های داخلي وجود ندارد بلکه همراهی و همبستگی ملی بین ملت ایران اعم از اقوام و مذاهب و گروه‌های سیاسی وجود دارد به‌ گونه‌ای كه همه كشور در سايه رهنمودهاي مقام معظم رهبري در صلح و آرامش به سر می‌برد؛ درنتیجه بحث آشتي ملي معنايي ندارد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه این روزها بعضي افراد معلوم‌الحال با اهداف مشخص و هوشمندانه موضوع آشتي ملي را مطرح كردند و با اين كار خوراك جديدي براي رسانه‌های معلوم‌الحال داخلی و بیگانه، شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی و دشمنان این نظام، کشور و ملت ايجاد كردند.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبري اظهار داشت: اين بار هم با هوشياري و تدبير رهبر معظم انقلاب و فرمايشات قاطعانه ايشان در 29 بهمن در جمع مردم آذربايجان كه همه ملت ايران را فصل الخطاب قرار دادند، نقشه فتنه گران در نطفه خفه شد و به اين طريق با لطف پروردگار و هوشیاری ملت فهيم ايران هرگونه بهانه و حربه از دست دشمنان گرفته شد./9314/302/ب1

ارسال نظرات