۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۴۸۱۳۸۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

طراحان تئوري جدايي دين از سياست در صدد براندازی نظام اسلامی

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مطرح کنندگان تئوري جدايي دين از سياست در صدد ضربه زدن به نظام اسلامي هستند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکريان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در همايش مسؤولان و دبيران کانون هاي فرهنگي و تبليغي شهرهاي استان با تقدير و تشکر از بصيرت مردم ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن امسال و با عرض تسليت به مناسبت ايام شهادت دخت نبي مکرم اسلام حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: کانون هاي فرهنگي تبليغي سنگرهای پولادين افسران جبهه جنگ نرم در مقابل توطئه هاي دشمنان نظام اسلامي است.

وي در ادامه با تقدير از فعاليت هاي صورت گرفته در سال گذشته از سوی کانون هاي فرهنگي تبليغي با وجود همه مشکلات در سال هاي اخير، افزود: کانون هاي فرهنگي و تبليغي دژ مستحکم نظام اسلامي در برابر نفوذ دشمنان است و بايد در راستاي تقويت اين کانون ها اهتمام بيشتري داشته باشيم.

مدير کل تبليغات اسلامي مازندران از کانون هاي فرهنگي تبليغي به عنوان پايگاه نشر معارف ناب اسلامي ياد کرد و بيان داشت: فرهنگ و هويت ديني و اسلامي نظام ضامن بقاي انقلاب اسلامي است، پس هر چه مي توانيد در حوزه فرهنگ ناب اسلامي تلاش مضاعف داشته باشيد.

عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران با اشاره به تخصيص و افزايش بودجه هاي کلان کشورهاي معاند و مستکبر در جهت اسلام هراسي و ايجاد شک و شبهه در باورهاي ديني جوانان و نوجوانان، تصريح کرد: کانون هاي فرهنگي تبليغي بايد مرکز جذب نيروهاي جوان، مؤمن و انقلابي باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران 22 بهمن را نماد مردم سالاري ديني دانست و تأکيد کرد: جوانان و نوجوانان امروز ايران اسلامي در حماسه عظيم ملت ايران در تاريخ 22 بهمن امسال سهم بسزايي داشتند و اين جاي شکر گزاري دارد حتي با وجود اينکه از نسل دوم و سوم انقلاب هم هستند و آن دوران را مشاهده نکردند.

اين محقق و پژوهشگر علوم ديني ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را سبب تداوم نظام اسلامي دانست و خاطرنشان کرد: امروز شهداي مدافع حرم در فرسنگ ها دورتر از خانه و کاشانه خود در برابر جريان های تروريستي و تکفيري ايستاده اند و مبارزه مي کنند و اين ها به برکت نظام اسلامي است و بايد درس مقاومت و ايستادگي را از اين ها آموخت.

حجت الاسلام شکريان نقش کانون هاي فرهنگي و تبليغي و هيأت های مذهبي را در کشور بسيار مهم و اثرگذار دانست و اظهار داشت: براي کانون هاي فرهنگي و تبليغي سبب افتخار است که سرباز رهبري بي نظير و بي بديلي چون حضرت آيت الله امام خامنه اي باشند.

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران با اشاره به اظهارهاي نادرست برخي افراد در کشور درباره طرح مسأله جدايي دين از سياست، تصريح کرد: برخي ها ياد گرفتند در زمان نزديکي به انتخابات مطالب نادرست را مطرح مي کنند تا از آن به نحو خود بهره برداري کنند و امروز هم بر طبل جدايي دين از سياست مي کوبند که بايد گفت مردم با حضور حماسي خود در همه عرصه هاي سياسي و اجتماعي و اميد آنها را به يأس تبديل خواهند کرد.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که طرح جدایی دین از سیاست را یک طرح آمریکایی صهیونیستی دانست و تأکید کرد: به حتم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به منافع شوم خود تلاش می کنند تا از اثرگذاری و نقش نظام مقدس جمهوری اسلامی بکاهند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی دین و ارزش های اسلامی در همه بخش های کشورمان رونق داشته و نهادینه شده است، تصریح کرد: امروز مبانی دینی در نظام اسلامی به عنوان رکن اصلی برنامه های کشورمان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که عده ای همواره تلاش کردند تا دین را افیون ملت ها نشان دهند و بر همین اساس همواره بر طبل ناکارآمدی انقلاب اسلامی کوبیدند، خاطرنشان کرد: اما امروز انقلاب اسلامی در سایه دین به یک کشور قدرتمند و تأثیر گذار در جهان تبدیل شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تهاجم فرهنگي تلاش برنامه‌ريزي شده و سازمان يافته دشمن براي تحميل مبانی و اصول اجتماعي، باورهای غلط و منحرف خود بر ملت ها است، گفت: مهم ترین هدف هجمه های فرهنگی دشمن تغییر در نظام ارزش های کشور با هدف تأمین منافع سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خود است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف دشمن از هجمه های فرهنگی از بین بردن هویت دینی و فرهنگی در جامعه است، خاطرنشان کرد: باید با بهره گیری از ظرفیت های دینی و معنوی جامعه، در برابر هجمه های دشمنان ایستاد و آن را خنثی کرد./1317/202/ب2

ارسال نظرات