۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۴۸۱۰۸۴
کارشناس امور دینی:

یاد امام زمان در تمام مراحل زندگی باید همراه ما باشد

حجت الاسلام دانشمند گفت: امروزه تمام افراد جامعه به فکر زندگی شخصی خود هستند و برای ظهور امام زمان(عج) هیچ کاری انجام نمی‌دهند، از این رو ما باید در تمام لحظات زندگی به یاد حضرت مهدی باشیم و برای ظهور آن حضرت دعا کنیم.
حجت الاسلام دانشمند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام مهدی دانشمند، کارشناس امور دینی شب گذشته در فاطمیه اعظم زنگی آباد با تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) و ایام فاطمیه، اظهار داشت: کسانی که می خواهند با امام زمان(عج) دوستی کنند باید در زندگی خود از ربا و نامحرم دوری کنند.

وی افزود: کسانی که محرم و نامحرم برای آنها فرقی ندارد نمی توانند چهره امام زمان(عج) را ببینند و برای ظهور دعا کنند.

کارشناس امور دینی با اشاره به سخنان امیرمؤمنان علی(ع)، گفت: حضرت علی(ع) می فرمایند شیطان اولین، خطرناکترین و بدترین تیر را به چشم محبان ما می زند و چشم پاک را از آنها می گیرد که با گرفتن چشم پاک همه چیز را از آنها گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام دانشمند خاطرنشان کرد: زنان نیز در جامعه باید خود را از نگاه نامحرم دور کرده و حجاب خود را حفظ کنند، از این رو با داشتن حجاب شیطان نمی تواند آنها را فریب دهد و تیر خود را بر آنها بزند.

وی ادامه داد: امام زمان(عج) زمانی از ما راضی خواهد شد که ما واجبات را انجام دهیم و چشمان پاک خود را حفظ کنیم.

کارشناس مذهبی تأکید کرد: امروزه تمام افراد جامعه به فکر زندگی شخصی خود هستند و برای ظهور امام زمان(عج) هیچ کاری انجام نمی‌دهند، از این رو ما باید در تمام لحظات زندگی به یاد حضرت مهدی(عج) باشیم و برای ظهور آن حضرت دعا کنیم.

وی افزود: آن حضرت تمام مشکلات و گرفتاری های ما را حل می کند و ما نیز باید با انجام وظایف خود از حضرت تشکر کنیم.

حجت الاسلام دانشمند در پایان خاطرنشان کرد: امروزه تمام دنیا دست به دست یکدیگر داده اند و قصد نابودی شیعه و جامعه اسلامی را دارند، بنابراین ما نباید اجازه دهیم که دشمن به اهداف خود برسد، همچنین رهبر معظم انقلاب می‌فرماید من انقلابی ام و ما نیز باید حضور خود را اعلام کنیم و اجازه ندهیم که دشمن کشور را دو قطبی کند، بلکه باید راه شهدا را ادامه دهیم و پرچمدار این ملت و کشور باشیم./866/202/ب2

ارسال نظرات