۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۸۰۰۵۸
فجر انقلاب؛

حضور حماسی مردم اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن

مردم اردبیل همانند مردم ولایتمدار سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن حضوری حماسی داشتند تا با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب بیعتی دوباره کنند.
راهپیمایی مردم  در ۲۲ بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مردم استان اردبیل، همزمان با مردم ولایی کشور در روز 22 بهمن، روز همبستگی و وحدت و روز استکبارستیزی حضوری حماسی داشتند.

در این روز بزرگ از همان ساعات ابتدایی شروع راهپیمایی با وجود سرما، پیرو جوان و زن و مرد با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس، مرگ بر ضد ولایت فقیه با شور و حرارتی وصف نشدنی انزجار خود را از استکبار نشان داده و تجدید عهدی با ولایت فقیه و شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی کردند.

حضور حماسی و سیل‌آسای مردم اردبیل در روز غرور و اتحاد ملی آن چنان پرشور بود که مسیرهای منتهی به مصلای اردبیل و خیابان‌های همجوار مملو از جمعیت بوده و مردم با دادن شعارهای قاطعانه در پاسداری از انقلاب و ولایت فقیه به دشمنان اعلام کردند که هر اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران با ولایتمداری و اتحاد مردم محکوم به نابودی است.

حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی همچون گذشته با ولایتمداری و اتحاد و همبستگی در صحنه حاضر بوده و بار دیگر تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی افزود: استکبار از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صدد نابودی و از بین بردن این انقلاب مردمی و اسلامی است و توطئه های زیادی بر علیه نظام و مردم ایران اسلامی عملی کرده ولی با دلاورمردی‌ها و جانفشانی های سربازان دلیر اسلام و رهمنودهای امام راحل و مقام معظم رهبری در این مسیر شکست خورده است.

حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد: دشمن امروز با استفاده از ابزارهای جنگ نرم و امواج رسانه ای سعی در شکستن روحیه دینداری، استقامت، شهادت طلبی و استکبارستیزی مردم ایران اسلامی برآمده که هوشیاری هر چه بیشتر مردم را می طلبد.

مدیر استانی حوزه های علمیه اردبیل، اظهار داشت: مردم ما قدردان خون شهدا و امام راحل هستند و می‌دانند انقلاب اسلامی ایران به راحتی به دست نیامده بلکه حاصل دلیرمردی‌ها و جانفشانی‌هایی است که فرزندان این مرز و بوم از جان خود گذشتند و اجازه ندادند سلطه و حاکمیت غرب و آمریکا بر این کشور تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به ولایتمداری مردم ایران اسلامی، گفت: همانگونه که مردم در زمان انقلاب با رهنمودهای امام راحل به پیروزی رسیدند و رژیم ستمشاهی و سلطه غرب را نفی کردند امروز نیز با تبعیت و پیروری از مقام معظم رهبری و رهنمودهای حکیمانه امام خامنه‌ای در صحنه‌ها حاضر بوده و اجازه نمی‌دهند این نظام ارزشی و ولایی کوچکترین آسیبی ببیند.

مدیر استانی حوزه‌ علمیه اردبیل، اظهار کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید عهدی دوباره با آرمان های امام راحل و شهدای بزرگوار و مایوس کننده دشمنان انقلاب اسلامی است تا دشمنان بدانند هیچگاه نمی توانند اتحاد و همبستگی ملت ایران را از بین ببرند و این عامل نصرت و موفقیت ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: رییس جمهور جدید آمریکا باید بداند که ملت ایران اسلامی هیچگاه از ادعاهای واهی و نابخردانه آنان هراسی نداشته اند و با حضور حماسی خود در تمام صحنه ها توطئه ها و سخنان پوچ آنان را خنثی می کنند. 

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی نیز در این راهپیمایی در جمع خبرنگاران، خاطرنشان کرد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جوابی محکم برای دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه دونالد ترامپ، رییس جمهور جدید آمریکا است.

وی افزود: مردم صاحب انقلاب و نظام هستند و همانگونه که در سال‌های مختلف در تمامی عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضور داشته‌اند و امروز در روز 22 بهمن نیز پر شور تر از قبل حضور دارند.

نماینده مجلس افزود: با رهبری امام راحل و خون شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم و همچنین ایثارگری‌های مردم پیشرفت‌های چشمگیری در تمامی حوزه‌ها شکل گرفته و قابل شکرگزاری است.

بدری ادامه داد: امروز اگر این مردم مومن و متدین در صحنه نبودند هیچ یک از این پیشرفت‌ها حاصل نمی‌شد، پس باید برای هرچه خدمت‌رسانی بهتر به این ملت شریف نباید از کاری مضایقه کرد./202/937/ب1

ارسال نظرات