۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۷۹۲۲۸
آیت الله موسوی جزایری:

ثبات و امنیت ایران تکیه گاهی برای کشورهای مظلوم است

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که کشورهای دوست از جمهوری اسلامی ایران کمک می گیرند، گفت: ثبات و امنیت ایران تکیه گاهی برای کشورهای دوست در دنیا است.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته‌ نیروهای مسلح استان و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) که در حسینیه بقیه الله اهواز برگزار شد، با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: بازگشت پیروزمندانه امام خمینی مطلع دهه فجر و فرو ریختن کاخ سلطنت شاهنشاهی و استقرار حکومت اسلامی ایران ختام آن است.

وی با بیان این که راه امام خمینی(ره) با جانشینی خلف صالح ایشان حضرت آیت الله امام خامنه ای استمرار دارد، ابراز داشت: هدف از این اجتماع تجدید بیعت با فرمانده کل قوا، رهبرمعظم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که در 19 بهمن ماه 57 نیروی هوایی در اقامتگاه حضرت امام خمینی(ره) حضور پیدا کردند و دولت بختیار بر سرکار بود، ادامه داد: بختیار شعارهای تو خالی سر می داد و آدم بسیار مغروری بود.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به آیه قرآنی «وَمَكَروا وَمَكَرَ الله وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ»، افزود: در اهواز بسیاری از نیروهای ارتشی با نیروهای انقلاب و ما در ارتباط بودند و تعداد بسیاری نیز در تهران به امام خمینی(ره) پیوستند و به طاغوت پشت کردند.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به این که پیوستن ارتش، سبب تشریع بخشیدن پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد، گفت: اگر  ارتش باتوجه به دستور کاخ سفید عمل می کرد شاهد این پیروزی نبودیم؛ در پیروزی معجزه آسای انقلاب اسلامی همه اقشار به ویژه امام خمینی(ره) نقش داشتند.

امام جمعه اهواز با اشاره به این که امام خمینی(ره) به پشتوانه خداوند سخن می گفت و عمل می کرد، افزود: شاه بی پروا همه خواسته های شرق و غرب را تأمین می کرد و این کشورها کاری به او نداشتند و از او حمایت می کردند.

وی با اشاره به آیه قرآنی «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ»، گفت: باوجود آنکه سراسر کشورهای همایسه درگیر آتش فتنه هستند اما امروز ایران اسلامی به برکت فعالیت نیروهای مسلح جزیره ثبات و امنیت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این که کشورهای دوست از جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القراء با هدایت رهبرمعظم انقلاب اسلامی کمک می گیرند، اظهار داشت: ثبات و امنیت ایران تکیه گاهی برای کشورهای دوست در سطح دنیا است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به این که در همه کشور به ویژه استان خوزستان به عنوان نقطه راهبردی امنیت وجود دارد، خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار ثمره فعالیت نیروهای مسلح است و همه مردم اگر به خوبی کار خود را انجام دهند و مجموعه نیروهای مسلح را الگوی خود قرار دهند، نتیجه خواهند گرفت./202/9453/ب1

ارسال نظرات