۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۷۷۶۳۴
به مناسبت ایام الله دهه فجر صورت می گیرد؛

عمامه گذاری تعدادی از طلاب به دست آیت الله نوری همدانی

رییس مدرسه علمیه امام موسی کاظم پردیسان(ع) از دیدار بیش از 500 نفر از طلاب این مدرسه با حضرت آیت الله نوری همدانی به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.
حجت الاسلام فاطمی نیا مراسم عمامه گذاری طلاب

حجت الاسلام سیدرضا فاطمی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از دیدار طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) پردیسان با حضرت آیت الله نوری همدانی خبر داد و عنوان کرد: این دیدار به مناسبت ایام الله دهه فجر، روز سه شنبه 19 بهمن ماه برگزار خواهد شد و ما همراه با طلاب این مدرسه ساعت 10 صبح به سمت بیت این مرجع انقلابی حرکت خواهیم کرد.

رییس مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) پردیسان افزود: با توجه به فعالیت های انقلابی و فرهنگی که در طول یکی دو سال اخیر در مسجد و مدرسه امام موسی کاظم(ع) داشته ایم هدف ما از این دیدار این است که گزارشی از فعالیت های مدرسه امام کاظم(ع) به این مرجع بزرگوار بدهیم.

وی با بیان اینکه در این دیدار بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب برادر حضور خواهند داشت، یادآور شد: با توجه به اینکه در دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم و ما حضرت آیت الله نوری همدانی را به عنوان مرجعی انقلابی می شناسیم ان شاءالله ازمواضع انقلابی این مرجع بزرگوار تقدیر خواهیم کرد.

حجت الاسلام فاطمی نیا خاطرنشان کرد: افزون بر برنامه استفاده از بیانات حضرت آیت الله نوری همدانی، تعدادی از طلاب سطوح عالی این مدرسه نیز به دست این مرجع تقلید معمم خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های دیگر مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان در ایام الله دهه فجر، ابراز داشت: آقایان فریدون عباسی رییس سابق سازمان انرژی اتمی روز شنبه 16 بهمن ماه، علی نیکزاد وزیر سابق راه و شهرسازی روز یکشنبه 17 بهمن ماه و ولی الله بیات رییس شورای اسلامی شهر قم روز دوشنبه 18 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشا به ایراد سخنرانی می پردازند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب ادامه داد: همچنین حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان روز سه شنبه 19 بهمن ماه، حجت الاسلام والمسلمین محمود مقدمی استاد حوزه علمیه و مدیرکل فرهنگی معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم روز چهارشنبه 20 بهمن ماه و در نهایت علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام کاظم(ع) پردیسان سخنرانی خواهند کرد./1330/ت302/ی

ارسال نظرات