۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۷۷۱۵۷
مسؤول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

اعزام 1200 مبلغ به مناطق مختلف خوزستان در دهه فجر

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این‌که برای دهه فجر اعزام 1200 مبلغ به مناطق گوناگون استان خوزستان پیش بینی شده، گفت: معرفت افزایی و تقویت بینش اعتقادی و انقلابی مردم هدف از این اعزام ها در دهه فجر است.
حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان

حجت الاسلام احسان فردآقایی، مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دهه فجر و استفاده از این فرصت مغتنم برای انجام کارهای تبلیغی، فرهنگی که در اختیار مبلغان قرار گرفته است، اظهار داشت: همچون سال های گذشته در 207  منطقه شهری، روستایی و محروم استان به مناسبت دهه فجر روحانی و مبلغ اعزام صورت می گیرد.

وی ادامه داد: نقاط اعزامی مبلغان خواهر و برادر شامل مساجد، حسینیه ها و مراکز مختلف فرهنگی است و ویژه دهه فجر سال جاری نیز، محل هایی همچون نمازخانه های ادارات، مراکز گوناگون آموزشی و دانشگاهی نیز پیش بینی شده است.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این‌که برای دهه فجر اعزام 1200 مبلغ به مناطق گوناگون استان خوزستان پیش بینی شده که از این تعداد 700 نفر را برادران تشکیل می دهند، اظهار داشت: سال گذشته در این ایام نزدیک به 700 نفر مبلغ اعزام شدند که شاهد رشد 80 درصدی مبلغ در سال جاری هستیم.

حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به محورهای سخنرانی مبلغان خواهر و برادر، ادامه داد: تبیین دستاورد و امیدهای ایجاد شده به برکت انقلاب، نقش انقلاب اسلامی در بیداری امت های اسلامی منطقه و جهان، ذکر خاطرات و مباحث مهم دوران انقلاب و دفاع مقدس، روشنگری نسبت به موضوع های مثل جنگ نرم و چرایی دخالت های آمریکا در مسائل مختلف از جمله این موارد هستند.

این مقام مسؤول افزود: محورهای مورد نیاز مسأله جنگ نرم، فضای مجازی، مباحث مرتبط به خانواده، اقتصاد مقاومتی و موضوع های اخلاقی است که همواره در فعالیت های تبلیغی و فرهنگی مورد توجه مبلغان خوزستانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به این که افزون بر جلسات و نشست های معرفتی برنامه های جانبی نیز از سوی مبلغان برگزار می شود، ادامه داد: اقامه نماز جماعت در مراکز، مدیریت و هماهنگی با مراکز فرهنگی جهت برگزاری جشن، برپایی ایستگاه صلواتی با هدف ایجاد نشاط و شوق در میان مردم و برگزاری گفتمان های دینی با جوانان و نوجوانان از جمله ویژه برنامه های جانبی هستند.

مسؤول امور مبلغان و روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: معرفت افزایی و تقویت بینش اعتقادی و انقلابی مردم هدف از این اعزام ها در دهه فجر است تا مردم نسبت به انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، همچنین لزوم پایبندی و حمایت از این حرکت آگاه شوند.

حجت الاسلام فردآقایی با اشاره به این که برنامه های دهه فجر سال جاری در استان خوزستان به سمت مناطق محروم و روستایی گرایش پیدا کرده اند، افزود: اعزام مبلغ به حاشیه های شهر و مناطق محروم از برنامه های اصلی به شمار می آید./302/9453/ب1

ارسال نظرات