۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۴۷۵۳۹۸
نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

مصرف درست درآمدهای شهری از حقوق شهروندی است

نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از درآمدهای شهرری به مصرف دیگر حوزه‎ها می‌رسد، گفت: مصرف درست و مناسب درآمدها از جمله حقوق شهروندی به شمار می‌رود که باید رعایت شود.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید فرید موسوی نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، امروز در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ری که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: حادثه پلاسکو فاجعه‌ دلخراشی بود که قلب همه را به درد آورد.

وی افزود: فداکاری مردم در اهدای خون به آسب دیدگان حادثه پلاسکو و حضور گسترده آنان در مراسم تشییع مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ستودنی و جای تقدیر دارد.

نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مردم را عظیم‌ترین ثروت و سرمایه کشور دانست و ابراز کرد: ملت ایران بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌روند آنان بدون هیچ چشم داشت و تقاضایی در همه عرصه‌ها اعم از سیاسی و اجتماعی حضور می‌یابند.

موسوی رسیدگی به شهرستان ری را بسیار مهم بیان کرد و اظهار داشت: محرومیت در شهرری بزرگترین معضل و گرفتاری این منطقه به شمار می‌رود و رفع این مشکل از مهمترین وظایف مسؤولان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به بازگشایی دفتر ارتباطات مردمی نمایندگان مجلس در این شهر، عنوان کرد: شهرری به عنوان یک شهر تاریخی است و وجود مشکلات و معضلات در این شهرستان ناراحت کننده است نمایندگان مجلس با توجه به اینکه همیشه همراه و در کنار مردم هستند باید در رفع این مشکلات اقدامات جدی داشته باشند.

نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از درآمدهای شهرری به مصرف دیگر حوزه‎ها می‌رسد، گفت: مصرف درست و مناسب درآمدها از جمله حقوق شهروندی به شمار می‌رود که باید رعایت شود.

موسوی با تاکید بر اینکه رفع این مشکلات نیاز به اتفاق نظر بین نمایندگان مجلس و مسؤولان اجرایی دارد، بیان داشت: اقداماتی در برنامه ششم توسعه شکل گرفته که امید است اقدامات در جهت نتیجه دلخواه همچنان ادامه یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مجمع نمایندگان به صورت مدون و برنامه ریزی در راستای تقویت و توسعه سرمایه اجتماعی این شهرستان عمل کند مشکلات شهرری برظرف خواهد شد./202/813/ب1

ارسال نظرات