۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۴۷۵۳۳۳
مدیر بنیاد مهدویت خوزستان خبر داد؛

برگزاری دوره تربیت مربی مهدوی ویژه 200 طلبه خوزستانی

مدیر بنیاد مهدویت خوزستان با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی مهدوی ویژه 200 طلبه خوزستانی برادر و خواهر تا پایان سال جاری، گفت: در این دوره اساتیدی از شهر مقدس قم حضور خواهند داشت و این دوره در دو سطح مقدماتی و تکمیلی ویژه طلاب پایه 5 به بالا برگزار می شود.
سید احمد پورفرجی، مدیر بنیاد مهدویت خوزستان

سید احمد پورفرجی، مدیر بنیاد مهدویت خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت فعالیت و تبلیغ آموزه های مهدوی در بین جوانان و نوجوانان، ابراز داشت: در این جهت با اداره آموزش و پرورش خوزستان جهت حضور و فعالیت در مدارس تفاهم نامه ای امضا شد.

وی با اشاره به این که براساس تفاهم نامه بنا است که در مدارس از طریق تابلوی اعلانات، صبحگاه ها، حضور در کلاس و تربیت 80 مربی فرهنگیان با رویکرد مهدویت صورت گیرد تا شاید قدمی در جهت ایجاد جامعه منتظر حقیقی برداشته باشیم.

برگزاری دوره تربیت مربی مهدوی ویژه 200 طلبه خوزستانی

مدیر بنیاد مهدویت خوزستان با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی مهدوی ویژه 200 طلبه خوزستانی برادر و خواهر تا پایان سال جاری، ابراز داشت: در این دوره اساتیدی از شهر مقدس قم حضور خواهند داشت.

پورفرجی با اشاره به این که کلاس های دوره تربیت مربی مهدوی طلاب در قالب درسی و تحصیلی به مدت 12 هفته در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار خواهد شد، گفت: این دوره در دو سطح مقدماتی و تکمیلی ویژه طلاب پایه 5 به بالا برگزار می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به آغاز ویژه برنامه ای با همکاری صدا و سیما در قالب حضور در منازل خانواده های مهدوی از روز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، 19 آذرماه سال جاری، افزود: در این منازل کارشناس مهدوی حضور پیدا می کند و در جمع خانواده ها به تبیین آموزه ها و ویژگی خانواده های مهدوی می پردازد.

وی با اشاره به این که تا کنون از دو خانواده بازدید شده و خانواده های بسیاری اعلام آمادگی کرده اند، اذعان داشت: در میان مردم ایران محبت و ولایت جاری است اما در این طرح به دنبال ترویج معارف مهدوی از طریق حضور اساتید این حوزه است.

مدیر بنیاد مهدویت خوزستان گفت: از همه امکانات از جمله صدا و سیما، فضای آموزش مدارس و دانشگاه ها، ادارات و مساجد جهت ترویج این آموزه ها باید استفاده کرد و با افزایش آن ظهور امام زمان نزدیک خواهد بود و در تأثیرات آن را در جامعه خواهیم دید./302/9453/ب1

ارسال نظرات