۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۴۷۵۱۸۷
آیت‌الله دستغیب:

خدمت در سپاه پاسداران و حفاظت از فرودگاه‌ها خدمتی با ارزش است

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: نقش حفاظت از پروازها و امنیت آسمان کشور بسیار مهم بوده و بازخورد جهانی دارد، از سوی دیگر حفظ جان مردم به نوعی اثبات اقتدار و اعتبار نظام است.
آيت الله سید علی اصغر دستغیب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، آيت‌الله سید علی اصغر دستغیب، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، در دیدار مسؤول نمایندگی ولی فقیه در مجموعه حفاظت فرودگاه گفت: برخی فعالیت‌ها به مرور زمان عادی می‌شود و آن‌گونه که باید در رسانه‌ها و فضای عمومی به آن توجه نمی‌شود بنابراین به اخلاص نزدیک‌تر است.

وی با یادآوری غائله کردستان در ادامه افزود: زمانی بحث اصلی کشور دفاع مقدس است و در مقطعی دیگر بحث مدافعان حرم اولویت می‌یابد اما در کنار این‌ها، مسأله حفاظت فرودگاه‌ها و هواپیماها بسیار مهم است.

آيت‌الله دستغیب خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب و در غائله کردستان، هیچ خدمتی از حضور در کردستان بالاتر نبود و اکنون به نظر من هیچ خدمتی با ارزش تر از خدمت در سپاه پاسداران و حفاظت فرودگاه‌ها نیست.

وی با بیان این‌که گاهی برخی مأموریت‌ها در دفاع از نظام و کشور به نوعی است که چندان زبانزد و آشکار نیست، اما اهمیت بسیار دارد، اظهار کرد: شاید خیلی‌ها اشتیاق داشته باشند در کسوت مدافعان حرم حضور یابند اما اهمیت مأموریت فرودگاه نه تنها کمتر از آن موارد نیست از جهاتی شاید بیشتر هم باشد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نقش حفاظت از پروازها و امنیت آسمان کشور بسیار مهم بوده و بازخورد جهانی دارد، از سوی دیگر حفظ جان مردم به نوعی اثبات اقتدار و اعتبار نظام است.

وی ادامه داد: نیروهایی که از ابتدای انقلاب در حفاظت از بزرگان کشور از امام(ره) و مقام معظم رهبری و دیگران، مجاهده کرده و از این‌که بزرگان در شرایط ناگوار قرار بگیرند پیشگیری کردند کار بسیار پر ارزش و جهادی انجام دادند و حفظ آبرو و حیثیت نظام جمهوری اسلامی و بعدی از اقتدار حاکمیت را محقق ساختند.

قائم‌مقام جامعه روحانیت شیراز ابراز داشت: امام(ره) با آن بصیرت الهی خود بحث حفاظت از فرودگاه‌ها را ایجاد کردند و بعد هم مقام معظم رهبری با برنامه‌ریزی مناسب و حمایت‌هایی که انجام دادند، جایگاه این حوزه را به حد اعلا و در شأن نظام رساندند./202/919/ب1

ارسال نظرات