۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۴۷۳۹۸۱
مشاور استاندار در امور روحانیون:

تشییع پیکرآیت الله هاشمی رفسنجانی وحدت و انسجام کشور را اثبات کرد

مشاور استاندار مرکزی در امور روحانیون گفت: تشییع باشکوه پیکر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی وحدت و انسجام ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد.
مشاور استاندار مرکزی در امور روحانیون

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام حسین بکتاش مشاور استاندار مرکزی در امور روحانیون عصر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان زرندیه د رمحل فرمانداری گفت: تشییع با شکوه پیکر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی وحدت و انسجام ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد.

مشاور استاندار در امور روحانیون خاطر نشان کرد: یار دیرین امام و مقام معظم رهبری از بهترین تعابیری است که به آیت الله هاشمی رفسنجانی لقب داده شده است.

وی بیان کرد: همه مسئولان باید برای خدمت رسانی به مردم شریف ایران فرصت سازی و از هر موقعیتی برای گره گشایی از تنگناهای جامعه تلاش کنند.

مشاور استاندار مرکزی افزود: تشییع پیکر مطهر آیت الله هاشمی رفسنجانی وحدت و عشق ملت به نظام را نشان داد.

حجت الاسلام بکتاش تصریح کرد: همه مسئولان و خادمان مردم باید با اتحاد و انسجام در عمل، زمینه خدمت رسانی صادقانه را فراهم کنند.

حجت الاسلام  ابراهیمی امام جمعه زرندیه نیز در سخنانی گفت: خدمت رسانی به ملت ایران بالاترین افتخار است و بسیاری از خادمان مردم با خدمت بی منت ماندگار شدند.

حجت الاسلام  ابراهیمی تصریح کرد: سعادت دنیوی و اخروی از مسیر خدمت به مردم و رضای خداوند متعال می گذرد.

سرپرست فرمانداری زرندیه نیز در این نشست گفت: اجرای فرامین مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید باید در این شهرستان با قوت و قدرت بیشتر پیگیری شود.

جعفر نخستین اظهار کرد: اتحاد و همدلی رمز موفقیت خادمان ملت در تحقق اهداف پیش روست.

سرپرست فرمانداری زرندیه افزود: سرانه ورزشی در شهرستان پایین است و مسئولان باید نگاه ویژه ای و ژرف اندیشانه نسبت به توسعه و ترویج فرهنگ ورزش اهتمام داشته باشند.

نخستین گفت: سرمایه گذاری خارجی و استفاده از مزیت های ارزشمند اقتصادی، صنعتی و کشاورزی در این شهرستان با جدیت دنبال می شود.

شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه با جمعیت 57 هزار نفر از نظر وسعت دومین و از نظر جمعیت پنجمین شهرستان استان مرکزی است./842/101/ب2

ارسال نظرات