۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۷۳۸۶۲
نماینده مجلس:

نباید انتظار دوستی از دشمن دیرین انقلاب داشته باشیم

وحدتی گفت: نباید انتظار دوستی از دشمن دیرین انقلاب داشته باشیم، در حقیقت مادامی که در اصول اسلامی و شیعی خود پایبند هستیم، دشمنی آمریکا تداوم خواهد داشت.
محمد وحدتی، نماینده مردم بستان آباد در مجلس

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز، محمد وحدتی، نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در تبریز، با بیان این‌که نهضت امام خمینی(ره) الهام‌بخش دیگر نهضت‌های آزادی‌بخش در سراسر جهان علیه رژیم های مستکبر و ظالم بوده است، اظهار داشت: هنوز مردم جهان از برکات انقلاب اسلامی بهره‌مند هستند.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران در تضاد با منافع استکبار جهانی و نظام سلطه بوده است، خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکا علیه دولت و ملت ایران تمام نشدنی است و نباید انتظار دوستی از دشمن دیرین انقلاب داشته باشیم، در حقیقت مادامی که در اصول اسلامی و شیعی خود پایبند هستیم، دشمنی آمریکا تداوم خواهد داشت.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس با تاکید بر اهمیت حضور گسترده مردم در جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر بایستی وجهه مردمی داشته باشند؛ بر این اساس باید به روش‌های جذاب اقشار مختلف مردم را به حضور در جشن های سالگرد پیروزی انقلاب  ترغیب کرد.

وحدتی با تأکید بر نقش مهم رسانه‌ها در تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: یکی از رسالت های مهم رسانه در آستانه سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی انتقال پیام شهدا به نسل جوان جامعه در ابعاد وسیع است که در انجام این وظیفه خطیر بایستی رویکرد جدید و خلاقانه در دستور کار قرار گیرد.

وی تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی را دیگر رسالت رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما عنوان کرد و افزود: رسانه ها زبان گویای مردم و بستر پیگیری مطالبات ملت در زمینه های مختلف هستند، به یقین در طول 38 سال گذشته با ضعف‌ها و کاستی‌هایی رو به رو بوده‌ایم، بایستی این مسائل مطرح و از مردم برای ارایه راهکار استفاده شود.

همچنین سیدمحسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که تلاش داریم با شناسایی شخصیت های مبارز و انقلابی، شهدای دوران انقلاب و همچنین زندانیان سیاسی رژیم طاغوت نسبت به تهیه و انتشار اخبار و گزارشات تولیدی اقدام کنیم، گفت:  تمامی فعالان رسانه‌ای استان آمادگی کامل برای انتشار و پوشش اخبار دهه فجر را دارند.

وی با بیان این‌که رسانه های آذربایجان همواره در دفاع از آرمان های اسلام، انقلاب و تبیین رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب پیشگام بوده اند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، مجاهدت مردم و روحانیت و رهبری امام خمینی به ثمر نشست، رسانه‌ها در این میان نقش بسیار مهمی در تبیین دستاوردهای مهم انقلاب بر عهده دارند./935/202/ب3

 

ارسال نظرات