۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۴۷۳۶۵۳
آیت الله علما:

یاد خدا دلهره و ترس از مرگ را به آرامش تبدیل می کند

آیت الله علما با اشاره به اینکه یاد خدا آرامش بخش قلوب است، گفت: یاد خدا دلهره و ترس از مرگ را به آرامش تبدیل می کند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه شامگاه گذشته در سلسله جلسات اخلاقی خود که در مسجد حاج شهباز خان کرمانشاه برگزار شد با استناد به آیات قرآن کریم، ابراز داشت: آنان که ایمان آورده و دلهایشان به یاد خدا آرام است، آگاه باشید با یاد خدا دلها آرامش می یابد، یاد خدا دلهره و ترس از مرگ را به آرامش تبدیل می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: یاد خداوند متعال ترس از هجوم مشکلات و گرفتاریها را از بین می برد، اعتماد به خداوند نجات بخش بوده و آینده را می سازد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: برخورد صحیح با دلهره ها و مشکلات زندگی و انتخاب مسیر الهی و عبادی زندگی سعادتمندانه هر انسانی را تضمین خواهد کرد.

این مسؤول در ادامه افزود: ایمان و توکل به خدا بهترین راهکار برای مقابله و مواجهه با گرفتاریها و گرفتاریهای زندگی دنیوی و اخروی است.

آیت الله علما مطرح کرد: خداوند متعال تکیه گاهی همیشگی و دائمی بوده و با توجه به رحمانیت و عظمتش انسان را در سخت ترین شرایط یاری می کند و زندگی انسانها را از پوچی و بی معنایی به سمت کمال هدایت می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم باید مشکلات و گرفتاریهای یکدیگر را مدنظر داشته باشند گفت: صبر و تحمل، برطرف ساختن گره مشکلات دیگران و حفظ اسرار دیگران از صفات نیک مؤمنان بوده و باید نسبت به این موارد اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: مأیوس شدن از رحمت الهی انسان را گمراه و منحرف می سازد، بنابراین باید همواره با توکل و توسل بر خدا و ائمه اطهار علیهم السلام در راستای نجات و سعادتمندی خود و بشریت گام برداشت./857/202/ب2

ارسال نظرات