۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۷۳۵۳۰
مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز:

ولی فقیه محور وحدت در جامعه است

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز وحدت را رمز مقاومت و پیروزی در برابر توطئه های دشمن و خنثی سازی هجمه های آنان دانست و گفت: ولی فقیه محور وحدت در جامعه است.
مراسم بزرگداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی که در مسجد جامع شهرستان الیگودرز برگزار شد، با تسلیت در گذشت این عالم ربانی گفت: ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی خلاف میل دشمنان نظام و اسلام سبب تحکیم وحدت و برادری ایران شد.

وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره مطیع امر رهبر معظم انقلاب و امام(ره) بود، از ایشان به عنوان یار و یاور امام راحل، رهبری و انقلاب یاد کرد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز به جایگاه ولی فقیه در اسلام و حکومت اسلامی اشاره و عنوان کرد: ولی فقیه محور وحدت در جامعه است.

وی با اشاره به تلاش دشمن در طول تاریخ برای ضربه زدن به انقلاب و نظام خاطرنشان کرد: دسیسه های دشمن در طول این سالها با تبعیت از راه امام راحل و رهبر معظم انقلاب خنثی شده است.

حجت الاسلام اسماعیلی تصریح کرد: امروز نیز دسیسه های دشمن در سایه وحدت و همدلی مردم و مسؤولان با تبعیت از ولی فقیه، ولایت و رهبری خنثی می شود.

وی بصیرت، هوشیاری و ولایتمداری ملت ایران اسلامی از عوامل مهم خنثی سازی توطئه های دشمن در طول با برکت انقلاب خواند و گفت: حضور و پشتیبانی ملت ایران سرمای ارزشمند انقلاب بوده و هست و این سرمایه عظیم باید حفظ شود.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در ادامه با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان داشت: این حضور نشان از قدردانی مردم از زحمات خادمان انقلاب است.

وی یادآور شد: مردم با حضور گسترده خویش در این مراسم لبیک به دعوت رهبرمعظم انقلاب گفتند و ثابت کردند که خدمتگزاری به مسلمانان شایسته تقدیر و تکریم است./202/9459/ب1

ارسال نظرات