۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۴۷۳۴۷۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

همایش تجلیل از شهدای قرآنی برگزار می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری همایش تجلیل از شهدای قرآنی خبر داد و گفت: این همایش در ایام دهه فجر برگزار می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، ظهر امروز در نشست مسؤولان کمیته های تخصصی دهه فجر که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: ایام دهه فجر فرصتی مناسب برای آشناسازی نسل نو با ارزشها و آرمانهای انقلاب است.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری باشکوه ویژه برنامه های دهه فجر افزود: از این فرصتها باید در جهت بصیرت افزایی نسل جوان و نوجوان و انتقال پیام انقلاب به آنان بهره مند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان داشت: با اجرای برنامه های با محتوا و اثربخش در دهه فجر باید بتوان از این فرصتها در جهت تبیین انقلاب برای نسل نو بهره مند شد.

وی با بیان اینکه جشنواره مسابقات قرآنی همزمان با دهه فجر برگزار می شود، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای شناسایی توانمندیهای قرآنی است.

وی در ادامه از برگزاری همایش تجلیل از شهدای قرآنی خبر داد و خاطرنشان کرد: این همایش نیز 14 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدوی برگزاری همایش تجلیل از شهدای مدافع حرم، گفتمانهای دینی در مدارس و دانشگاه و اعزام مبلغ به بخشها و روستاها، مدارس و ادارات را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در ایام دهه فجر عنوان کرد.

وی یادآور شد: ویژه برنامه های دهه فجر با رویکرد مردمی در سطح مؤسسات قرآنی، مساجد و هیأت های مذهبی برگزار می شوند./202/9459/ب1

ارسال نظرات