۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۴۷۳۰۸۱
امام جمعه موقت بندرعباس:

آيت الله هاشمي رفسنجاني الگو و سرمشق اخلاص در عمل است

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: باید آيت الله هاشمي رفسنجاني را سرمشق اخلاص در عمل قرار داد و همچون وی در دفاع از اصول اسلام ناب محمدی از آبرو و آسایش و قدرت گذشت.
حجت الاسلام فروزان نژاد رييس ستاد اقامه نماز هرمزگان

حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد امام جمعه موقت بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا در هرمزگان، ضمن ابراز تاسف از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجاني گفت: وی یکی از مبارزان سرسخت رژیم شاهنشاهی بود که با شجاعت زیر شکنجه ساواک دست از آرمان های خود برنداشت.

وي در ادامه افزود: آيت الله هاشمی رفسنجانی یکی از پایه گذاران جمهوری اسلامی ايران و یار صديق بنيانگذار كبير انقلاب و مقام معظم رهبري بود.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به نقش آيت الله هاشمي رفسنجاني در شكل گيري انقلاب اسلامي ايران تصريح كرد: بار همه انقلاب اسلامی بر دوش وی بود، به عنوان مثال بعد از حادثه هفتم تیر، امام(ره) تنها ماندند و ‏آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در کنار امام خمینی(ره) بار سنگینی در نظام را بر دوش گرفت‎.‎ 

حجت الاسلام فروزان نژاد در ادامه، وی را يكي از پيشگامان نهضت امام خميني(ره) دانست و گفت: آيت الله هاشمي رفسنجاني در تمام مراحل يار و ياور امام و رهبري بود.

وي، آيت الله هاشمي رفسنجاني را یک ‏اندیشمند بزرگ و سیاستمدار باهوش و مردمی معرفي كرد و ابراز داشت: آقای هاشمی در برابر بزرگترین مشکلات به راحتی ‏ایستاد، صبوری و مقاومت کرد و هیچگاه از انقلاب اسلامی جدا نشد.

امام جمعه موقت بندرعباس بيان داشت: آیت الله هاشمی رفسنجاني، شخصیت بی نظیر حاضر در همه عرصه های سخت و دشوار قبل و بعد از انقلاب بود؛ اگر در رفتار و گفتار وی دقت شود، بی‌شک  از دلسوزترین شخصیت‌های حامی انقلاب بود.

حجت الاسلام فروزان نژاد در پايان تصريح كرد: باید آيت الله هاشمي رفسنجاني را سرمشق اخلاص در عمل قرار داد و همچون وی در دفاع از اصول اسلام ناب محمدی از آبرو و آسایش و قدرت گذشت./851/302/ب3

 

ارسال نظرات