۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۷۳۰۱۰
آیت الله ممدوحی:

آیت الله هاشمی از خدمت رسانی به انقلاب دریغ نکرد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که آیت الله هاشمی هیچ گاه از خدمت رسانی به انقلاب دریغ نکرد و در فعالیت ها کوتاه نمی آمد، گفت: در دورانی که ایشان متصدی کارهای کلیدی کشور بود به وظایف خود عمل می کرد.
آیت الله ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درگذشت آیت الله هاشمی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و از خدمات او به انقلاب تقدیر کرد.

وی افزود: یکی از دیرینه ترین یاران انقلاب مرحوم آقای رفسنجانی بوده است، ایشان واقعا از اوایل جوانی خود مشغول فعالیت بود و در یک دورانی حتی به سربازی رفت و در خود آن مرکز نظامی هم خدماتی داشت و پس از این که از سربازی بیرون آمد در خدمت حضرت امام بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که آیت الله هاشمی هیچ گاه از خدمت رسانی به انقلاب دریغ نکرد و در فعالیت ها کوتاه نمی آمد، اظهار داشت: در دورانی که ایشان متصدی کارهای کلیدی کشور بود به وظایف خود عمل می کرد.

وی ادامه داد: وقتی جنگ 8 ساله تمام شد کشور دچار مشکلات و ناامنی عمرانی بود، وقتی ایشان رییس جمهور شد به ویژه در دوران اول ریاست جمهوری بسیار خوب کار کرد و سعی کرد که خرابی ها را جبران کند.

آیت الله ممدوحی با بیان این که مرحوم آیت الله هاشمی کارهای عمرانی خوبی برای کشور انجام کرد که از جمله آن متروی تهران است، ابراز داشت: این طرح به گونه ای بود که خارجی ها می گفتند ایران ادعاهای بزرگتر از خود می کند و این طرح حتی زودتر از زمان موعد تحویل داده و به دنیا اعلام شد که می توانیم این کارها را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: ایشان انسان مفید، انقلابی و یار قدیمی امام و رهبری بود./1323/ت302/ج

ارسال نظرات