۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۷۲۴۴۱
مدیرکل صدا و سیمای لرستان:

استقلال سیاسی کشور دستاورد تفکر بسیجی است

مدیر کل صداو سیمای لرستان استقلال سیاسی امروز کشور را دستاورد خون شهدا و تفکر بسیجی دانست و گفت: در سایه تفکر بسیجی هجمه های دشمن در جبهه جنگ نرم خنثی می شود.
بازوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد بازوند، ظهر امروز در همایش بسیج رسانه که در سالن آمفی تئاتر مرکز مدیریت آموزش و پژوهش استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه در اوایل شکل گیری انقلاب  در سال 1340 افرادی بودند که از سر دلسوزی به امام خطرهای پیش رو را بیان می کردند، گفت: امام خمینی(ره) با درس گرفتن از مکتب عاشورایی انقلاب اسلامی را به ثمر رسانید.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب نظریه پردازان متعقد بودند که همه انقلابها در یک شرایط یکسان رخ می دهد، افزود: انقلاب اسلامی ایران معادلات این نظریه پردازان را به هم زد.

مدیر کل صدا و سیمای لرستان با بیان اینکه با پیروزی انقلاب، دنیای استکبار راه های مختلفی برای ضربه به انقلاب در پیش گرفت، خاطرنشان کرد: دامن زدن به اغتشاشات، جنگ تحمیلی هشت ساله و ترور شخصیتها از جمله راههای دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود.

وی با یادآوری به راه اندازی اتاق فکر و مؤسسات اندیشه ورزی و صدها مؤسسه مطالعاتی، از فرصتها و تهدیدهای فراوانی در جهت مقابله با انقلاب اسلامی ایران پیش گرفته است، افزود: توطئه های دشمن با سه محور مهار جمهوری اسلامی ایران، نبرد رسانه ای و نافرمانی مدنی اجرایی می شود.

بازوند بیان داشت: انقلاب اسلامی در طول این سالهای پر برکت انقلاب، توطئه های دشمن را با موفقیت پشت سر نهاده است.

وی فتنه 88 را یکی از توطئه های دشمنان عنوان کرد که با هدف براندازی انقلاب اسلامی از سوی دشمن طراحی شده بود و افزود: بر خلاف خواسته دشمن، در سایه لطف الهی و بصیرت مردمی این فتنه خاموش شد.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان در ادامه به بحث مذاکرات اشاره و عنوان کرد: حضور قدرتهای هسته ای در مقابل جمهوری اسلامی در میز مذاکرات به برکت خون شهدای هسته ای  بود.

وی با بیان اینکه شهدای هسته ای از جنس بسیجی بودند، اظهار داشت: شهدای بسیجی در سایه تحصیلات عالی، کار، تلاش و تواضع در اقتدار کشور ایفای نقش کردند.

مدیر کل صدا و سیمای لرستان با اشاره به اینکه بسیج و تفکر بسیجی در هر زمینه ای ورود پیدا کند موفق است، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی در عرصه های گوناگون دستاوردهای عظیمی داشته است و استقلال سیاسی امروز کشور ایران اسلامی دستاورد خون شهدا و تفکر بسیجی است.

تفکر بسیجی راه مقابله با توطئه های دشمنان است

بازوند با اشاره به اینکه امروز دشمن در قالب هجمه های گوناگون کانون خانواده ها را مورد هجوم قرار داده است، اظهار داشت: تفکر بسیجی راه مقابله با توطئه های دشمنان است./9459/202/ب3

ارسال نظرات