۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۴۷۲۲۱۲
مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان:

حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب در جهت ایجاد وحدت در جامعه است

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک امر عقلانی تلقی می‌شود، گفت: این کار در نوع خود برای جامعه اسلامی آثار مثبتی به همراه خواهد داشت.
حجت الاسلام محمد باقری

حجت الاسلام محمد باقری، مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: هر تلاش مثبتی که به افزایش همگرایی و وحدت عمومی اجتماعی منتهی شود پسندیده است.

وی اظهار کرد: تعدادی از چهره‌های آشنای نظام اسلامی که حاشیه آنچنانی ندارند و هر کدام نماینده یک جریان فکری مرتبط با نظام اسلامی هستند، جمع شده اند و برای جبهه مردمی نیروهای انقلابی اعلام موجودیت کرده اند.

وی با بیان اینکه این افراد جمع شده اند که کاری در ارتباط با عرصه سیاسی انجام دهند، تصریح کرد: کار این افراد بسیار شایسته است و جای قدردانی دارد حمایت از این جریان فکری حمایت از جریانات ارزشی است.

حجت الاسلام باقری بیان کرد: عملکرد افراد و مجموعه ها در مورد هر جریان سیاسی و اجتماعی باید در نظر گرفته شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان عنوان کرد: براساس شناختی که تاکنون از چهره های مرتبط با جبهه مردمی نیروهای انقلاب وجود دارد امر شایسته ای تلقی می‌شود و امیدواری برای تاثیرگذاری آن زیاد است.

وی عنوان کرد: وحدت، همسویی، هم افزایی و همگرایی در جهت خیر و کمال جامعه اسلامی یک دستور قرآنی است که مبنای عقلی نیز دارد.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه حمایت از جبهه مردمی نیروهای انقلاب یک امر عقلانی تلقی می‌شود، خاطرنشان کرد: این کار در نوع خود برای جامعه اسلامی آثار مثبتی به همراه خواهد داشت.

وی این جبهه را از الزامات وحدت در بین جامعه اسلامی و هوشمندی و تقدم مسائل عمومی بر مسائل فردی دانست و افزود: موفقیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب با در نظرگرفتن مسائل مردم و انقلاب اسلامی حتمی است./302/831/ب1

ارسال نظرات