۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۷۱۴۸۰
نماینده ولی فقیه در ایلام:

امنیت امروز کشور مدیون رشادت های نیروهای مسلح است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: اگر در یک کشور امنیت وجود نداشته باشد هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد، از این رو امنیت نقشه راه توسعه و پیشرفت و سد محکمی در مقابل تمام هجمه های دشمن است.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در ایلام و امام جمعه ایلام امروز در همایش کوپ نیروی انتظامی استان ایلام در جمع فرماندهان و کارکنان این نیرو، اظهار داشت: مقوله امنیت در همه حکومت ها و نظام ها جز ارکان اصلی و مهمترین رکن آن حکومت است.

وی افزود: امنیت تمام ابعاد یک جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد و در تمام زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و رفاهی مؤثر و با آن گره خورده است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: اگر در یک کشور امنیت وجود نداشته باشد هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد، از این رو امنیت نقشه راه توسعه و پیشرفت و سد محکمی در مقابل تمام هجمه های دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه امروز در کشورهای همسایه دشمن ورود کرده و دست به اشغال گری زده و امنیت آنجا را از بین برده است، ادامه داد: دلیل آن نبود امنیت از روز اول در آن محل ها بوده است.

وی بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان آغازین روزها با توجه به اینکه دشمنان در جهت براندازی نظام و شکست دادن انقلاب  نقشه های بسیار شومی در سر داشتند، اما تمامی آنها با رهبری حکیمانه امام راحل(ره) و هوشیاری ملت ایران خنثی و تبدیل به فرصت شد.

نماینده ولی فقیه در ایلام خاطرنشان کرد: بحمدالله امنیت امروز کشور را باید مدیون رشادت های نیروهای مسلح دانست و باید گفت که سایه جنگ را اقتدار نظامی و رهبری حکیمانه حضرت آقا از کشور دور کردند نه برجام و مذاکرات هسته ای.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نقطه ضعف کشور را خود داخلی ها به دشمن نشان دادند، گفت: متأسفانه عده ای در داخل کشور با گفتن دقیق میزان آمارهای بانکی کشور و مسائل اقتصادی نقطه ضعف را به دشمن نشان دادند و دشمن سعی دارد با فشار تحریم های بسیار سنگین، نظام را از پا در بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی افزود: ژنرال های بزرگ و چند ستاره آمریکا همواره اذعان کرده اند که حمله نظامی به ایران کار احمقانه ای است و دلیل آن را قدرت نظامی و اقتدار کشور و ملت می دانند ولی متأسفانه عده ای در داخل و عاشقان سینه چاک برجام نافرجام می گویند که قدرت دیپلماسی و برجام سبب دور شدن جنگ شده است که باید گفت این تحلیل غلطی است.

وی در پایان با اشاره به خدمات طلایی نیروی انتظامی در استان بیان کرد: ناجا همواره در ایجاد امنیت در کشور یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار بوده است و بحمدالله تا کنون کارنامه درخشان و مفیدی از خود بجای گذاشته است./879/202/ب2

 

ارسال نظرات