۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۴۷۰۷۷۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

نگاه به بیرون و تکیه بر وعده های غرب راه حل مشکلات کشور نیست

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که تنها راه رفع مشکلات اقتصادی کشور تحقق عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی است، گفت: نگاه به بیرون و تکیه کردن بر وعده های نسیه غرب نمی تواند راه حل مشکلات کشور باشد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در همایش گرامیداشت نهم دی در چالوس با بیان این که در روز نهم دی سال 88 خداوند متعال قدرت خود نشان داد، گفت: در این روز ماندگار همه توطئه و فتنه های دشمنان خنثی شد.

وی با بیان این که فتنه 88 اساس نظام را هدف قرار گرفته بود، افزود: فتنه شعار «استقلال آزادی جمهوری ایرانی» را سر می دادند که این شعار به معنای حذف اسلام بود.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که فتنه 88 بهانه‌ای بود که فتنه‌گران اصل نظام را هدف بگیرند و با فشار رأی مردم را زیر پا بگذارند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در حماسه نهم دی آبشار سنگینی بر آتش فتنه فرو ریخت و خدا دل بندگان مؤمن را برای دفاع از یادگار امام راحل یعنی انقلاب اسلامی توجه داد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که نهم دي روز بصيرت و ميثاق امت امام است، گفت: حماسه نهم دي سال 88 داراي امتيازات و ويژگي‌هاي منحصر بفردي بود كه موجب حيرت جهان شد تا برگ‌زرين ديگري بر تاريخ سراسر افتخار اين نظام الهي افزوده شود.

وی با اشاره به این که دشمنان فکر می کردند که مردم دوستدار اسلام، انقلاب و ولایت نیستند، افزود: اما ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی با خلق حماسه نهم دی به دنیا ثابت کردند که همچنان پشتیبان و محافظ دین و انقلاب هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ملت ایران اسلامی با حماسه آگاهانه و بموقع حضورشان، همه سرمايه‌گذاري‌هاي دنياي غرب به سركردگي آمريكا، اسراييل و انگليس و حيله‌هاي اتاق فكر دشمنان داخلي نقش بر آب شد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ملت ایران در حماسه نهم دی به صورت خودجوش عمل كرده و بر اساس اعتقادشان وارد صحنه دفاع از انقلاب شده چون دين خود را در خطر مي ديدند، گفت: شعارهاي مردم ديندار در حماسه بزرگ نهم دي از روحيه خدايي و با ادبيات زيارت عاشورا بود كه نفي صريح دشمنان دين خدا و دفاع از حريم ولايت را تجلي مي‌كرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که سران فتنه در اين روز تاريخي فهميدند در ميان مردم جايگاهي ندارند و هركس بخواهد مقابل ولايت قرار بگيرد مردم ايران اسلامي او را به گورستان تاريخ مي‌سپارند، گفت: ملت بزرگ ایران هیچ گاه اجازه نخواهند کوچکترین خدشه های به دین، انقلاب و ولایت وارد شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ادامه داد: ملت حماسه آفرين ايران براي انقلاب و نظام اسلامي هزينه پرداخت کردند از اين رو هر گاه احساس کنند که خطری اين نظام و انقلاب را تهديد مي کند در صحنه حضور پيدا مي کنند و به پشتيباني از آرمان هاي نظام، انقلاب و رهبرشان مي پردازند.

وی گفت: چند روز پيش از خلق حماسه نهم دي ماه سال 88، عده اي افراد بي هويت، بي فرهنگ، دست نشانده مانند فتنه گران داخلي و خارجي نسبت به مقدسات، اعتقادات و باورهاي ديني ملت ايران که برخاسته از فرهنگ سرخ عاشورايي است، اهانت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که انقلاب اسلامي ايران برگرفته از نهضت عاشورا است، گفت: اهانت به سید و سالار شهیدان از سوی فتنه گران موجب شد ملت بزرگ ایران نداي رهبرشان را لبيک گفتند، فتنه ها را خنثي کرده و يک روز ديگر را به روزهاي حماسي و ماندگار تاريخ اين مرز و بوم، به نام حماسه نهم دي افزودند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود از ولایت فقیه به عنوان یکی از برجسته ترین نماد انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: ولایت فقیه رمز پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود به موضوع مذاکره با کشورهای غربی پیرامون مسأله هسته ای اشاره کرد و با بیان این که ما در مذاکره ضعف داشتیم، افزود: البته دشمن هم به آن اهداف پلیدی که می خواست دست نیافت.

وی با اشاره به این که رییس جمهور و وزیر امور خارجه همواره در سخنرانی های خود از برداشته شدن همه تحریم ها در روز نخست اجرای برجام تأکید داشتند، گفت: اما آمریکایی ها در عمل بد عهدی کردند و تحریم ها را دوباره تمدید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که در بحث هسته ای از غنی سازی بیست درصد به کمتر از چهار درصد کاهش دادیم، تصریح کرد: در برابر همه این نرمش ها باز هم شاهد زیاده خواهی های دشمنان هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله اقتصاد مقاومتی و تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این باره اشاره کرد و با بیان این که متأسفانه این مسأله از سوی دولت جدی گرفته نشد، گفت: متأسفانه مسؤولان همه مسائل کشور را به موضوع برجام گره زده اند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که تنها راه رفع مشکلات اقتصادی کشور تحقق عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی است، خاطرنشان کرد: نگاه به بیرون و تکیه کردن بر وعده های نسیه غرب نمی تواند راه حل مشکلات کشور باشد./202/1307/ب1

ارسال نظرات